Η Lidl Ελλάς εκφράζει την λύπη της σχετικά με το περιστατικό που σημειώθηκε στο κατάστημα στο Ίλιον και τονίζει ότι «θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε».

«Η Lidl Ελλάς θα συνεχίσει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται», επισημαίνει η εταιρεία.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Lidl:

«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.

Συγκεκριμένα, έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοντική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος, όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος, είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.

Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε.

Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία.»

Διαβάστε επίσης:

Σάλος στα social media με μήνυση από τα Lidl σε ηλικιωμένη γυναίκα που έκλεψε προϊόντα

Lamda Development: Η Ελένη Βρεττού στη θέση της Chief Strategy & IR Officer – Επιβεβαίωση mononews