ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική αγορά και στο εγχώριο startup οικοσύστημα δίνει ο γερμανικός τηλεπικοινωνιακός γίγαντας Deutsche Telekom, καθώς προχώρησε στην εξαγορά του 20% της ελληνικής Desquared, έναντι 5 εκατ. ευρώ.
Μετά τον ΟΤΕ, το κέντρο Πληροφορικής και Λογισμικού, Telekom IT hub, στη Θεσσαλονίκη, ο γερμανικός όμιλος δείχνει για ακόμα μια φορά την πίστη του στις δυνατότητες των ελληνικών επιχειρήσεων και της οικονομίας, μπαίνοντας ως στρατηγικός επενδυτής σε μια εταιρεία λογισμικού.
Η Desquared, με ιδρυτή και CEO τον Βαγγέλη Λιάσκα, ιδρύθηκε το 2012 και ήδη έχει καταφέρει να συνεργαστεί με κορυφαία brands, όπως αυτό της Cosmote, ενώ κέντρισε το ενδιαφέρον της DT ώστε να επενδύσει στην εταιρεία.
Ο ιδρυτής και CEO της Desquared Βαγγέλης Λιάσκας, σε δηλώσεις του στο mononews τονίζει ότι η επένδυση της DT έρχεται να στηρίξει το επενδυτικό πλάνο της Desquared για ανάπτυξη και διάθεση των προϊόντων της σε παγκόσμιο επίπεδο.
«Η επένδυση αυτή έρχεται να στηρίξει το επιχειρηματικό μας σχέδιο για ανάπτυξη και διάθεση των προϊόντων μας σε παγκόσμιο επίπεδο μέσα από τον όμιλος της Deutsche Telekom όσο και αυτοτελώς» επισημαίνει.
Στόχος, όπως μας λέει, είναι να μπορέσει μέσω αυτής της συνεργασίας να προσφέρει αξία σε εκατοντάδες εκατομμυρίων πελατών του ομίλου, ενώ επισημαίνει ότι στο πλάνο είναι η επέκταση σε αγορές της Ευρώπης αλλά και των ΗΠΑ.
«Τα προϊόντα μας, όπως το marketplace φαγητού Box, η πλατφόρμα διαχείρισης εμπειρίας πελατών Wave CXM καθώς και τα εργαλεία ταχείας ανάπτυξης εφαρμογών RAD έχουν ευρύ πεδίο εφαρμογής στην παγκόσμια στρατηγική του ομίλου Deutsche Telekom, όπως και οι εξειδικευμένες υπηρεσίες ανάπτυξης εφαρμογών που προσφέρει το agency τμήμα της εταιρείας μας.
Με βάση αυτή τη συνεργασία θα μπορούμε να προσφέρουμε αξία σε εκατοντάδες εκατομμύρια πελατών του ομίλου, και σε άλλους μη ανταγωνιστικούς σε αυτόν παίχτες των Δυτικών αγορών, δηλαδή της Ευρώπης και των ΗΠΑ».
Επισημαίνεται ότι η εταιρεία ήδη συνεργάζεται με κορυφαία ονόματα όπως η Cosmote, η Εθνική Τράπεζα, η Alpha Bank, η Κρητικός, η Heron και η Public και με την DT στο μετοχικό της κεφάλαιο, αναμένει μεγαλύτερη ανάπτυξη στην εγχώρια και ξένη αγορά αλλά και περισσότερες συνεργασίες.
Το deal
Η Deutsche Telekom προχώρησε στην εξαγορά του 20% της Desquared, έναντι 5 εκατ. ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι ο τηλεπικοινωνιακός κολοσσός αποτιμά την αξία της εταιρείας του κ. Λιάσκα σε περισσότερα από 20 εκατ. ευρώ.
Η ιδρυτική ομάδα της Desquared θα διατηρήσει τον πλήρη έλεγχο της εταιρείας και διοικητική αυτονομία, διασφαλίζοντας τη συνέχιση της πελατοκεντρικής προσέγγισής της και τη δημιουργία καινοτόμων λύσεων για όλους τους πελάτες της. Παράλληλα, σε αυτή την προσπάθεια, η εταιρεία θα έχει πρόσβαση στην τεχνογνωσία και τους πόρους της DT.
Η Desquared απασχολεί 150 άτομα και σκοπεύει να τα αυξήσει.
Όπως αναφέρεται «οι μακροχρόνιοι εργαζόμενοι της εταιρείας θα λάβουν σημαντικές οικονομικές επιβραβεύσεις, μέσω του προγράμματος της εταιρείας για την απόκτηση μετοχών από εργαζόμενους (Employee Stock Ownership Plan – ESOP), που τους επιτρέπει να συμμετάσχουν στη συναλλαγή και παράλληλα να διατηρήσουν περίπου το 90% των μετοχών που κατέχουν, θέτοντας ένα νέο πρότυπο στον διαμοιρασμό της επιτυχίας εντός της εταιρείας».
Η ανάπτυξη των προϊόντων μέσω DT
Ο γερμανικός όμιλος, με αυτή του την κίνηση δείχνει της εμπιστοσύνη του προς την ελληνική εταιρεία και τους ιδρυτές της, με στόχο να αναπτύξουν περαιτέρω τις τεχνολογικές λύσεις που έχουν φτιάξει.
Η Desquared διαθέτει μια πληθώρα σημαντικών εργαλείων και τεχνολογικών assets όπως η πλατφόρμα delivery φαγητού Box, οι πλατφόρμες παραγγελιών και διαχείρισης εμπειρίας Wave και το καινοτόμο σύστημα ταχέος σχεδιασμού και ανάπτυξης εφαρμογών RAD (Rapid Application Design and Development), οι οποίες αναμένεται να εξελιχθούν μετά τη συνεργασία με την DT.
Το Box είναι η εφαρμογή παράδοσης φαγητού. Οπως αναφέρεται, για να πετύχει το Box, δημιουργήθηκε μια πρόταση αξίας που δεν θα μπορούσε να ταιριάξει καμία άλλη υπηρεσία παράδοσης φαγητού: ένα πρωτοφανές πρόγραμμα ανταμοιβών σε συνδυασμό με ασυναγώνιστη εξυπηρέτηση.
Σήμερα η Box έχει μια μεγάλη και πιστή βάση πελατών και είναι μια από τις πιο δημοφιλείς υπηρεσίες παράδοσης φαγητού στη χώρα. Οι πελάτες ανταμείβονται γενναιόδωρα για τη χρήση του Box και με τη σειρά τους οι έμποροι λαμβάνουν περισσότερες παραγγελίες. Είναι ένα πολλαπλασιαστικό win-win για πελάτες και εμπόρους. Εχουν γίνει ένα εκατ. λήψεις της εφαρμογής.
Το Wave είναι η πλατφόρμα πιστότητας all-in-one που χτίζει, μεγαλώνει και κλιμακώνει την πραγματική αφοσίωση της επωνυμίας και την ικανοποίηση των πελατών.
Το Wave CXM έκανε το ντεμπούτο του τον Ιούνιο του 2022. Προσέλκυσε εξέχουσες μάρκες όπως η Alpha Bank, η Box, η Cosmote, η Heron, η Kritikos και η Public. Με εστίαση σε αρθρωτές και επεκτάσιμες λειτουργίες, το Wave CXM επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργούν αποτελεσματικά εξαιρετικά στοχευμένες εμπειρίες πελατών, εξοικονομώντας πολύτιμους πόρους.
Πραγματοποιεί 1,8 εκατ. μηνιαίες συναλλαγές κι εξυπηρετούνται μηνιαίως 350.000 πελάτες.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ανδρουλάκης: Δε νομίζω ότι ο Έλληνας φορολογούμενος θέλει να κάνει δώρο μισό εκατομμύριο ευρώ στη ΝΔ
- Ριαμπκόφ: Η Μόσχα μπορεί σίγουρα να συνεργαστεί με την κυβέρνηση Τραμπ
- Aegean: Αγορά 29 χιλιάδων μετοχών από την Autohellas
- Φάμελλος: Η ακρίβεια και τα υπερκέρδη, το βασικό πολιτικό επίδικο της εποχής