Νέο ιστορικό ρεκόρ επιδόσεων κατέγραψε η LG το β τρίμηνο, καθώς οι οικιακές συσκευές και τα εξαρτήματα οχημάτων σημείωσαν τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα μέχρι σήμερα και αποτέλεσαν βασικούς παράγοντες για τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας.

Ειδικότερα, η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα, Δευτέρα, ότι τα ενοποιημένα έσοδα του β’ τριμήνου του 2024, ανήλθαν σε 21,69 τρισεκατομμύρια KRW (15 δισεκατομμύρια επτακόσια τριάντα δυο εκατομμύρια USD) και τα λειτουργικά κέρδη σε 1,20 τρισεκατομμύρια KRW (862 εκατομμύρια επτακόσιες πενήντα χιλιάδες USD), σημειώνοντας αύξηση 8,5% και 61,2% αντίστοιχα.

1

Οι πωλήσεις της LG από αυτούς τους δύο τομείς έφτασαν συνολικά τα 11,53 τρισεκατομμύρια KRW (8 δισεκατομμύρια τριακόσια πενήντα εννέα εκατομμύρια USD), αυξημένες κατά 8,2% σε ετήσια βάση.

Οι δύο τομείς ανέφεραν επίσης ρεκόρ λειτουργικών κερδών δεύτερου τριμήνου, ύψους 776,1 δισεκατομμυρίων KRW (562 εκατομμύρια εξακόσιες εβδομήντα δύο χιλιάδες πεντακόσια USD), το οποίο αντιπροσωπεύει αύξηση 45% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Σημειώνεται ότι η ταχεία ανάπτυξη του τομέα B2B της LG συμβάλλει σημαντικά στη δημιουργία μιας επιχειρηματικής στρατηγικής με προσανατολισμό προς το μέλλον.

Παρά την προσωρινή επιβράδυνση της ζήτησης EV, ο τομέας των κατασκευαστικών εξαρτημάτων για οχήματα συνεχίζει να αναπτύσσεται, καθώς υποστηρίζεται από μια διαφοροποιημένη βάση πελατών και ένα ισχυρό ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών.

Επίσης, ο κλάδος θέρμανσης, εξαερισμού και κλιματισμού (HVAC) της LG, διερευνά ευκαιρίες ανάπτυξης στον τομέα των υποδομών AI.

Στον τομέα B2C, η LG επιταχύνει την ενσωμάτωση νέων επιχειρηματικών μοντέλων που συνδυάζουν τις παραδοσιακές πωλήσεις hardware με προσφορές στο περιεχόμενο, υπηρεσίες και συνδρομές.

Η επιχείρηση περιεχομένου και υπηρεσιών webOS στην πληροφορική και την ψυχαγωγία, με προβλεπόμενα έσοδα που θα ξεπεράσουν το 1 τρισεκατομμύριο KRW (725 εκατομμύρια USD) φέτος.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το γ’ τρίμηνο αναμένεται να συνεχιστεί η ανάπτυξη της αγοράς για προϊόντα υψηλής ποιότητας, όπως οι εμπορικές οθόνες και οι οθόνες παιχνιδιών.

Η LG θα επικεντρωθεί στην επέκταση των πωλήσεων στρατηγικών προϊόντων και στη βελτίωση της κερδοφορίας μέσω της αποτελεσματικής διαχείρισης των πόρων.

Επιπλέον, η συνδρομητική δραστηριότητα αποκτά αξιοσημείωτη δυναμική.

Διαβάστε επίσης: 

Philips: Αυξήθηκε η κερδοφορία το β’ τρίμηνο – Άλμα άνω του 11% για τη μετοχή

Vodafone: Επαναφέρει το θέμα της συγχώνευσης με την Three UK – Το μήνυμα στους Εργατικούς για το 5G

Tesco: Επαναγορά μετοχών αξίας $515 εκατ.