Ο στόχος για έσοδα από 9 έως 10 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027 δεν θα επιτευχθεί για την Levi Strauss, καθώς το αυξανόμενο κόστος ζωής πλήττει τους καταναλωτές στη Δύση, ακόμη και με την εταιρεία να επεκτείνει το δίκτυο των καταστημάτων της, σύμφωνα με τους Financial Times.

Η δημιουργός εταιρεία του εμβληματικού blue jean, έθεσε για πρώτη φορά αυτούς τους στόχους το 2022.

Η Levi’s, η οποία κατέχει περισσότερα από 1.200 καταστήματα σε 38 χώρες, ανέφερε καθαρά έσοδα 6,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το έτος που έληξε στις 26 Νοεμβρίου 2023, σχεδόν τα ίδια αποτελέσματα με το προηγούμενο έτος.

Η νέα διευθύνουσα σύμβουλος Μισέλ Γκας ανέφερε στους FT ότι η εταιρεία θα «επανεξετάσει τα νούμερα» προτού δώσει στους επενδυτές ένα πιο ακριβές χρονοδιάγραμμα σχετικά με τους στόχους εσόδων της.

Σημειώνεται ότι τον Ιούνιο, στέλεχος της εταιρείας ανέφερε ότι η εταιρεία ήταν σε καλό δρόμο για να εγκαινιάσει 100 νέα καταστήματα το 2024 σε παγκόσμιο επίπεδο.

Από πλευράς του, ο επικεφαλής για την ανάπτυξη της εταιρείας, Χάρμιτ Σινγκ, τόνισε στους Financial Times ότι οι κύριοι στόχοι της επιχείρησης πιθανότατα «να απομακρυνθούν για μερικά χρόνια».

Παρόλο που οι καταναλωτές που στοχεύει η εταιρεία στις ΗΠΑ ( δηλαδή όσοι κερδίζουν περισσότερα από 100.000 δολάρια ετησίως), ήταν «σε καλύτερη θέση» από νωρίτερα φέτος, οι πιο συνειδητοποιημένοι πελάτες συνέχισαν να βρίσκονται υπό πίεση, αναφέρουν οι FT.

Την ίδια στιγμή η Γκας επιθυμεί και προετοιμάζει την εταιρεία ώστε να προσελκύσει περισσότερες γυναίκες πελάτες – οι οποίες αντιπροσωπεύουν το ένα τρίτο των συνολικών πελατών της – διαθέτοντας προς πώληση περισσότερα γυναικεία ενδύματα.

Διαβάστε επίσης: 

Stellantis: Ξεκινά την αναζήτηση του διαδόχου του CEO, Carlos Tavares, καθώς αυξάνονται οι πιέσεις

ELTON: Μείωση 13,7% στις πωλήσεις το α’ εξάμηνο 2024 – Εκτίμηση για βελτίωση της εικόνας τους επόμενους μήνες

Credit Agricole: Σε συζητήσεις για απόκτηση μεριδίου στην κρατική κινεζική εταιρεία οχημάτων GAC