Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Lego: Άλμα εσόδων κατά 13% στο 6μηνο – «Τούβλο τούβλο» κερδίζει μερίδιο αγοράς

Niels B. Christiansen, CEO LEGO

Niels B. Christiansen, CEO LEGO

Μπορεί ο πληθωρισμός να έπληξε και τη βιομηχανία των παιχνιδιών το α’ εξάμηνο του 2024, ωστόσο, η ιστορική Lego κερδίζει μερίδιο αγοράς “τούβλο τούβλο”.

Η εταιρεία ανέφερε σήμερα ότι τα έσοδα της κατά τους πρώτους έξι μήνες του έτους, αυξήθηκαν κατά 13%, φτάνοντας τα 31 δισεκατομμύρια κορώνες Δανίας, ή περίπου 4,65 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ιδιωτικής δανέζικης εταιρείας παιχνιδιών, Niels Christiansen, δήλωσε στο CNBC ότι η εταιρεία βλέπει δυναμική σε όλο το χαρτοφυλάκιό της, ειδικά με τα Lego Icons και Lego Creator, καθώς και μέσω της συνεργασίας της με το Fortnite της Epic Games.

Σημειώνεται ότι πέρσι, η Lego είδε μια πτωτική καταναλωτική τάση, καθώς επιλέγονταν τα παιχνίδια με χαμηλότερες τιμές.

Ωστόσο, φέτος, ο όγκος των πωλήσεων εμφανίζεται αυξημένος, σημείωσε ο Christiansen.

Την ίδια στιγμή, η ανταγωνίστρια Matel, που διαπραγματεύεται στο χρηματιστήριο, είδε τις καθαρές πωλήσεις της να μειώνονται κατά 1% το α’ εξάμηνο του 2024, ενώ η Hasbro ανέφερε ότι τα καθαρά της έσοδα βούτηξαν κατά 21% μεταξύ Ιανουαρίου και τέλους Ιουνίου.

Η Lego όμως, συνέχισε να βασίστηκε στην μετά -πανδημίας ανάπτυξη, με μια ποικιλία προϊόντων που απευθύνονται τόσο σε παιδιά όσο και σε ενήλικες.

Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ και την Ευρώπη παραμένουν ισχυρές, σημείωσε ο Christiansen, ενώ οι πωλήσεις στην Κίνα είναι σταθερές, με “μακροπρόθεσμη δυνατότητα” ανάπτυξης, σύμφωνα με τον CEO.

Από τα 40 καταστήματα Lego που άνοιξαν το α’ τρίμηνο, τα 20 ήταν στην Κίνα.

Ομοίως, από τα 60 προγραμματισμένα εγκαίνια καταστημάτων το β’ εξάμηνο του έτους, τα 20 θα πραγματοποιηθούν την Κίνα.

Στόχος η βιωσιμότητα

Ο Christiansen ανέδειξε επίσης τις προσπάθειες βιωσιμότητας της Lego.

Μέχρι στιγμής φέτος, η εταιρεία έχει σχεδόν διπλασιάσει την ποσότητα των ανανεώσιμων και ανακυκλώσιμων υλικών που χρησιμοποιεί στα τουβλάκια της, σε σύγκριση με το 2023.

“Αυτό είναι ένα καλό βήμα προς τα εμπρός. Δαπανούμε ένα σημαντικό ποσό στη βιωσιμότητα με διάφορους τρόπους, κυρίως στην αγορά υλικού που είναι και το πιο ακριβό”, δήλωσε ο Christiansen, φροντίζοντας να τονίσει ότι η Lego δεν μετακυλίει αυτό το κόστος στους καταναλωτές.

“Δημιουργήσαμε επίσης ένα κίνητρο για τους προμηθευτές να αναπτύξουν αυτό το είδος των προϊόντων και να δημιουργήσουν μεγαλύτερη ικανότητα παραγωγής. Η βιομηχανία πρέπει να προσπαθήσει να επιταχύνει την όλη διαδικασία”, είπε, ενώ εξέφρασε την επιθυμία του μέσα στα επόμενα χρόνια, η Lego να μπορεί προμηθεύεται τις μισές πρώτες ύλες της από βιώσιμες πηγές.

Διαβάστε επίσης: 

Φτιάξε τη δική σου αγωνιστική BMW!

Νέες παραγγελίες κρουαζιεροπλοίων μεταφοράς 9.900 επιβατών και πληρωμάτων για την Royal Caribbean Group

Apple: Προχώρησε σε απολύσεις από την ομάδα ψηφιακών υπηρεσιών