Όπως προσέθεσε, «είναι μία επιλογή η οποία ενθαρρύνει την έλευση επενδυτών που έχουν συγκεκριμένη γνώση και εμπειρία σε συγκεκριμένο αντικείμενο και παράλληλα εξασφαλίζει με τον καλύτερο τρόπο το δημόσιο συμφέρον».
Μάλιστα, διατύπωσε την εκτίμηση, ότι «η επιλογή θα απελευθερώσει τα λιμάνια, ώστε να αξιοποιήσουν τις σημαντικές αναπτυξιακές δυνατότητες που έχουν και οι οποίες δεν μπορούσαν να αξιοποιηθούν διότι υπήρχε μία σύγχυση για το τι θα ακολουθήσει».
Επίσης ανέφερε ότι «οι κενές οργανικές θέσεις των λιμανιών έχουν καλυφθεί, αφού οι προκηρύξεις για προσλήψεις έχουν δημοσιευθεί σε ΦΕΚ και ως εκ τούτου σε κάποια λιμάνια θα έχουμε τη δυνατότητα αναζωογόνησης της λειτουργίας τους».
Σχετικά με τις διοικήσεις των λιμανιών, ο Χρήστος Λαμπρίδης είπε ότι «σε αυτό το δύσκολο πλαίσιο που υπάρχει, πετυχαίνουν σημαντικά οικονομικά και εμπορικά αποτελέσματα και αυτό είναι ένα στοιχείο το οποίο δείχνει ότι οι προοπτικές είναι πάρα πολύ σημαντικές».
Μιλώντας ειδικά για το λιμάνι της Πάτρας είπε «ότι μπορούμε να προσελκύσουμε ιδιωτικές επενδύσεις σε περιοχές, σε χώρους και σε δραστηριότητες, όπου ο ΟΛΠΑ δεν μπορεί να το κάνει για λόγους μη ύπαρξης των απαραίτητων κεφαλαίων». Όσον αφορά στην κατασκευή του εμπορικού τμήματος του λιμανιού της Πάτρας, ο Χρήστος Λαμπρίδης γνωστοποίησε ότι «έχει υπάρξει συνεννόηση με το υπουργείο Μεταφορών, ώστε να ενταχθεί το έργο στην επόμενη αναθεώρηση του στρατηγικού πλαισίου επενδύσεων μεταφορών». Παράλληλα, είπε ότι «ευρωπαϊκοί προϋπολογισμοί για το επόμενο έτος θα δώσουν τη δυνατότητα ένταξης έργων και για το λιμάνι της Πάτρας».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Μύκονος: Ο μεγαλοκατασκευαστής και η καταδίκη