Σε μάχη για  μεγάλους κατασκευαστικούς ομίλους εξελίσσεται ο διαγωνισμός της Lamda Development για τα έργα υποδομών στο Ελληνικό συνολικής αξίας έως και 300 εκατ. ευρώ, τα οποία θα γίνουν εξ΄ολοκλήρου με ιδιωτική χρηματοδότηση. Επιπλέον, τα έργα προσελκύουν και το ενδιαφέρον εταιρειών από το εξωτερικό και συγκεκριμένα κατασκευαστικής με έδρα στο Ντουμπάι.

Όπως ανακοινώθηκε νωρίτερα από την Lamda Development επτά εταιρίες εκδήλωσαν το ενδιαφέρον τους για τα εν λόγω έργα. Σύμφωνα με πληροφορίες στον αγώνα της διεκδίκησης των συμβάσεων έχουν ριχτεί η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ, ο Όμιλος  ΑΒΑΞ, ενώ έχουν δημιουργηθεί, επίσης, δύο κοινοπραξίες. Η πρώτη αποτελείται από την ΑΚΤΩΡ του Ομίλου της Ελλάκτωρ και την Archirodon, ενώ η δεύτερη περιλαμβάνει τρία πολύ ισχυρά «ονόματα», τα οποία είναι η Mytilineos, η Intrakat και η Wade Adams.

Η τελευταία μάλιστα έχει την έδρα της στο Ντουμπάι και διαθέτει εμπειρία 40 ετών στην κατασκευή υποδομών στις χώρες του Περσικού Κόλπου. Η εταιρεία έχει έντονη κατασκευαστική δραστηριότητα στα οδικά έργα (κόμβοι, σήραγγες και λεωφόροι), την ύδρευση, την αποχέτευση, τα λιμενικά έργα και την κατασκευή μαρίνων, καθώς και σε έργα που αφορούν στις υποδομές αστικών περιοχών. Γεγονός και το οποίο σημαίνει πως η Wade Adams θα αποτελέσει ένα σημαντικό διαπραγματευτικό «χαρτί» για τις Mytilineos και Intrakat, που μπορεί να συνεισφέρει στο σύνολο των υποδομών που τελούν υπό διαγωνιστική διαδικασία.

Η ανάδειξη του αναδόχου και το αντικείμενο των έργων

Η ανάδειξη του αναδόχου αναμένεται να γίνει εντός του ερχόμενου Φεβρουαρίου. Το σχήμα που θα επικρατήσει στον διαγωνισμό θα αναλάβει έργα που αφορούν στο Μητροπολιτικό Πάρκο (50 – 60 εκατ.) σε δίκτυα ύδρευσης και αποχέτευσης(22 με 27 εκατ.), την παράκτια ζώνη (20 με 25 εκατ. ευρώ) , οδικά δίκτυα (57 εκατ. ευρώ) και δίκτυα υποδομών (44 – 54 εκατ.) μεταξύ άλλων. Το σημαντικότερο project του «πακέτου» είναι η υπογειοποίηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος, η οποία εκτιμάται στα 50 εκατ. ευρώ.

Επιπλέον, στα έργα αυτά περιλαμβάνονται πεζόδρομοι και ποδηλατόδρομοι μήκους άνω των 50 χιλιομέτρων, με κυριότερο έργο τον πεζόδρομο που θα ενώνει τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης με το παράκτιο μέτωπο και θα έχει μήκος 50 χιλιομέτρων και πλάτος 56 μέτρων.

Διαβάστε επίσης

Lamda Development: Επτά προσφορές για τα έργα υποδομής στο Ελληνικό

The Ellinikon Experience Park: H Lamda Development παραδίδει νωρίτερα στο κοινό το πρώτο έργο του Ελληνικού