Πάνω από 5.000 αυτοκίνητα πούλησε το ιταλικό brand πολυτελών και γρήγορων αυτοκινήτων το διάστημα από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούνιο, σημειώνοντας αύξηση 4,9% στις πωλήσεις της σε σχέση με πέρσι.

«Η Lamborghini θα μπορούσε να πουλήσει 10.000 αυτοκίνητα φέτος για πρώτη φορά, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλός της, Stephan Winkelmann, με τα αποτελέσματα για την εταιρεία το α’ εξάμηνο του 2023 να καταγράφουν αύξηση κερδών και εσόδων.

Το περιζήτητο μοντέλο

Ο Winkelmann δήλωσε ότι δεν είναι εύκολο να γίνουν προβλέψεις λόγω των αβεβαιοτήτων της αγοράς, συμπεριλαμβανομένων των πρώτων υλών, αλλά πρόσθεσε ότι η πώληση 10.000 αυτοκινήτων φέτος είναι ένας «εφικτός στόχος».

«Δεν είναι κάτι που είμαστε υποχρεωμένοι να επιτύχουμε, αλλά είναι σημαντικό να δείξουμε ότι η εταιρεία είναι υγιής και υπάρχει προθυμία των πελατών να αγοράσουν τα αυτοκίνητά μας».

Η μεγάλη επιτυχία της Lamborghini ήταν το SUV Urus, το οποίο κοστίζει περίπου 200.000 ευρώ προ φόρων. Η εταιρεία έχει επεκτείνει την παραγωγή της βασιζόμενη στη σταθερή ζήτηση από τους πλούσιους πελάτες της και μέσα στο 2022 παρέδωσε πάνω από 9.200 οχήματα.

Η ανταγωνίστρια εταιρεία, Ferrari, πούλησε 13.200 αυτοκίνητα πέρυσι.

Θετικό το πρόσημο σε κέρδη και πωλήσεις

Στο πρώτο εξάμηνο, τα έσοδα της Lamborghini αυξήθηκαν κατά 6,7% σε 1,42 δισ. ευρώ και τα λειτουργικά της κέρδη αυξήθηκαν κατά 7,2% σε ρεκόρ 456 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με την εταιρεία.

Η Lamborghini επενδύει 1,9 δισ. ευρώ έως το 2027 για τη στροφή της σε υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ ανακοίνωσε ότι προωθεί κι άλλες επενδύσεις.

Η αυτοκινητοβιομηχανία νωρίτερα φέτος παρουσίασε το πρώτο της plug-in υβριδικό μοντέλο, το Revuelto και πρόσθεσε το 10κύλινδρο σπορ αυτοκίνητο Huracan και το Urus στα διαθέσιμα μοντέλα της, τα οποία σχεδιάζει να τα μετατρέψει σε υβριδικά.

Η Lamborghini σχεδιάζει να λανσάρει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο το 2028 – τρία χρόνια μετά το πρώτο που υποσχέθηκε η Ferrari – και θα ακολουθήσει μια έκδοση της Urus με μπαταρία το 2029.

Διαβάστε επίσης:

Amazon: Αποφασισμένη να «χτυπήσει» Microsoft και Google στον τομέα του AI

Heineken: Βουτιά στην κατανάλωση και στα κέρδη το α’ εξάμηνο

Galaxy Cosmos Mezz: Διευκρινίσεις ενόψει της Γενικής Συνέλευσης