ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μάλιστα, αυτή τη στιγμή αριθμεί 14 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και είναι η νούμερα ένα μάρκα καλλυντικών της L’ Oreal, παρ’ ότι στο χαρτοφυλάκιό της υπάρχουν παγκοσμίου φήμης σήματα που κεντρίζουν το ενδιαφέρον του γυναικείου κοινού, όπως Yves Saint Laurent, Armani, κα.
Και όλα αυτά, όπως είπε ο Γενικός Διευθυντής Καταναλωτικών Προϊόντων της L’ Oreal Ελλάδας, Γιώργος Κοντάκος στο πλαίσιο συνεδρίου για το λιανεμπόριο με μηδενική προβολή, αλλά αποκλειστικά και μόνο μέσα από τη διαφήμιση «από στόμα σε στόμα».
«Ο κόσμος κάνει ουρές για να μπει στα καινούρια καταστήματα όταν άνοιγαν, χωρίς να έχει προηγηθεί καμία επένδυση στην προβολή», σημείωσε χαρακτηριστικά. Ο κ. Κοντάκος υπογράμμισε ακόμη πως ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην προσέγγιση της γενιάς των Millennial, οι οποίοι μέσα σε λίγα χρόνια θα αποτελούν την πλειονότητα του απασχολούμενου προσωπικού ενώ στο επίκεντρο θα βρεθεί και η συνεργασία με τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Σύμφωνα με το στέλεχος της L’ Oreal Ελλάδας, στα σχέδια της εταιρείας είναι να ανασχεδιάσει τους χώρους αλλά και να αναβαθμίσει περαιτέρω τις υπηρεσίες που προσφέρει στα καταστήματα λιανικής. Κάτι που όπως είπε θα αποδειχθεί επωφελές και για τις δυο πλευρές, καθώς έρευνες έχουν δείξει ότι η γυναίκα που αγοράζει καλλυντικά μέσα στο σούπερ μάρκετ, ξοδεύει 40% περισσότερα χρήματα για τα υπόλοιπα ψώνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: H L’Oréal Hellas κορυφαίος εργοδότης για το 2019
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: H L’Oréal και o Valentino ανακοινώνουν μια παγκόσμια συμφωνία
MH ΧΑΣΕΤΕ: L’Oréal: Εξαγοράζει την Κορεάτικη Stylenanda
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ