Σε νέα ναυτικά «μονοπάτια» μπαίνει ο Έλληνας εφοπλιστής Κρίτων Λεντούδης, με τη ναυτιλιακή του Evalend Shipping να δίνει 19,5 εκατομμύρια δολάρια και να προχωράει στην αγορά ενός VLCC tanker.

Ύστερα από 10 χρόνια στον τομέα των δεξαμενόπλοιων ο εφοπλιστής αποφάσισε να εντάξει στον στόλο της εταιρείας του, το πρώτο VLCC, το δεξαμενόπλοιο Meandros (χωρητικότητας 309.498-dwt και κατασκευής 2000 στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries).

Ο κ. Λεντούδης αγόρασε το tanker από την επίσης ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή Sun Enteprises της οικογένειας Λιβανού. Τo deal ανάμεσα στις δύο πλευρές φαίνεται πως ολοκληρώθηκε στα τέλη Δεκεμβρίου του 2017, όταν και εμφανίσθηκε στη βάση δεδομένων της Evalend.

Οι τελευταίες κινήσεις του εφοπλιστή στον τομέα των tanker αφορούν την την εξαγορά τεσσάρων δεξαμενόπλοιων που ανήκαν στη χρεοκοπημένη νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή Hanjin Shipping, στα τέλη του 2016. Ο λόγος για τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων τύπου handysize, Royal Flos, Royal Natura, Strilen και Ema Querida (όλα χωρητικότητας 19.996-dwt), τα οποία είχαν κατασκευαστεί το 2008 στα ναυπηγεία Sekwang Heavy της Νοτίου Κορέας.

Πάντως, λίγο καιρό πριν τις παραπάνω εξαγορές, ο κ. Λεντούδης είχε κάνει άλλη μία αιφνιδιαστική κίνηση που αφορούσε την εξαγορά τριών φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου από τα κινεζικά ναυπηγεία Jiangsu New Yangzijiang Shipbuilding. Συγκεκριμένα, η Evalend είχε προσθέσει στον στόλο της τρία νεότευκτα πλοία τύπου kamsarmax, το Bright Seas, το World Seas και το Inspiring Seas (όλα χωρητικότητας 81.800-dwt), τα οποία είχε παραγγείλει η επίσης ελληνική ναυτιλιακή Allseas Marine, συμφερόντων του εφοπλιστή Μιχάλη Μποδούρογλου.

Η τελευταία κίνηση της Evalend αφορούσε την παραγγελία τεσσάρων νεότευκτων kamsarmax bulkers (όλα χωρητικότητας 82.000-dwt) από τα κινέζικα ναυπηγεία Yangzijiang Shipbuilding.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Εντυπωσιακά κέρδη για τις μετοχές των Ελλήνων εφοπλιστών. Ποιες ξεχώρισαν το 2017

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χρ. Οικονόμου: Νέο πλοίο και ισχυρό deal για την MS Cardiff Gas

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ευ. Πιστιόλης: Οι πρώτες business του εφοπλιστή για το 2018