ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Για απόφαση στρατηγικού χαρακτήρα, η οποία συνδέεται με την «επόμενη μέρα» της εταιρείας κάνουν λόγο πηγές προσκείμενες στη διοίκηση της Κρητικός σχολιάζοντας την αποχώρηση της εταιρείας από τον όμιλο αγορών ΕΛΟΜΑΣ. Οι ίδιες πηγές υπογραμμίζουν πως σε καμία περίπτωση δεν αποδυναμώνεται η διαπραγματευτική δύναμη της αλυσίδας έναντι των προμηθευτών της και τονίζουν πως μετά την «αυτονόμησή» της, μετά από δέκα χρόνια κοινής πορείας, θα μπορέσει να επεκταθεί ευκολότερα σε περισσότερα σημεία της χώρας.
Η εταιρεία έχει φροντίσει να καλύψει και τα κενά που δημιουργήθηκαν στο κομμάτι των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που προμηθεύονταν μέχρι πρότινος από τον ΕΛΟΜΑΣ, εμπλουτίζοντας και ενισχύοντας τη δική της σειράς προϊόντων «Επιλογή Μου». «Κάτω από τη συγκεκριμένη ετικέτα, οι καταναλωτές θα βρίσκουν τις βασικές κατηγορίες σε ανταγωνιστικές τιμές», επισημαίνεται αρμοδίως. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας θεωρούνται πλέον απαραίτητα καθώς αποτελούν εναλλακτική λύση για τους οικονομικά αδύναμους καταναλωτές.
Παράλληλα, και προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους καταναλωτές στα καταστήματά της, η εταιρεία σχεδιάζει να εντείνει τις ενέργειες επιβράβευσης των καταναλωτών μέσα από την κάρτα Club, προσφέροντας μεγαλύτερες εκπτώσεις και περισσότερες δωροεπιταγές. Επιπλέον, μέσα στον Ιανουάριο σκοπεύει να λανσάρει τη σειρά «Θησαυροί της Ελλάδας», η οποία θα περιλαμβάνει επιλεγμένα προϊόντα Ελλήνων παραγωγών από διάφορες περιοχές της χώρας.
Πρόκειται για φημισμένα τρόφιμα (από τυριά και αλλαντικά μέχρι μέλια και ελαιόλαδα), τα οποία θα φέρουν ειδική σήμανση και θα τοποθετηθούν σε ειδικό stand, δίπλα στα φρούτα και λαχανικά ενώ θα πωλούνται σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Είναι ένα project, στο οποίο πιστεύουν πολλοί οι άνθρωποι της «Κρητικός» και σχεδιάζεται να εξελιχθεί περαιτέρω τους επόμενους μήνες. Ήδη, τα πρώτα προϊόντα της σειράς βρίσκονται στα ράφια των καταστημάτων της αλυσίδας.
Νέα καταστήματα
Κύκλοι της εταιρείας εμφανίζονται αισιόδοξοι για τη συνέχεια, επισημαίνοντας πως αυτή την περίοδο τίθενται οι βάσεις για τη συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας τα επόμενα χρόνια. Μια από αυτές ήταν και η πλήρης εξαγορά της θυγατρικής CRM, η οποία εδρεύει στους Μαλάδες Ηρακλείου Κρήτης και εξυπηρετεί πάνω από 140 καταστήματα με τη μέθοδο. Η τροφοδοσία των συγκεκριμένων σημείων, τα οποία λειτουργούν με καθεστώς franchise θα γίνεται πλέον από την Κρητικός, και όχι από τον ΕΛΟΜΑΣ, όπως μέχρι πρόσφατα.
Παράλληλα, δρομολογείται και η λειτουργία νέων καταστημάτων, και εταιρικών αλλά και franchise, χωρίς ωστόσο μέχρι και αυτή τη στιγμή να υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο αναφορικά με τον αριθμό ή τις περιοχές που θα ανοίξουν τα νέα σημεία.
Η αισιοδοξία αποτυπώνεται και στους οικονομικούς στόχους που θέτει για την φετινή χρονιά η αλυσίδα, με το στόχο των πωλήσεων να ξεπερνά τα 400 εκατ. ευρώ για το 2021 από περίπου 350 εκατ. ευρώ το 2019. Η «Κρητικός», η οποία ανήκει στην οικογένεια Κρητικός μετά την απορρόφηση της CRM θα δραστηριοποιείται σε 27 νομούς τη χώρας, ενώ θα αριθμεί πάνω, από 370 καταστήματα, 6 κέντρα διανομής και περισσότερους από 2.500 εργαζόμενους.
Διαβάστε επίσης:
Αποχώρηση Supermarket ΚΡΗΤΙΚΟΣ από τον ΕΛΟΜΑΣ
«Σπάνε τα κοντέρ» τα online σούπερ μάρκετ (και) στο δεύτερο lockdown
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πάρος: Συνελήφθησαν 5 ανήλικοι για την επίθεση σε δύο αδέρφια – Στην υπόθεση εμπλέκονται άλλοι 5 νεαροί
- Συνελήφθη κι άλλος αστυνομικός της Βουλής για ενδοοικογενειακή βία
- Κυριάκος Μητσοτάκης: «Η Ελλάδα κάνει σταθερά βήματα προόδου» – Τι είπε για τον εθισμό των νέων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Βασίλης Κικίλιας: Ισχυρή σύσταση για αντιολισθητικές αλυσίδες σε ορεινές και ημιορεινές περιοχές καθ’ όλη τη διάρκεια των εορτών