Εάν υπάρχει μια εταιρεία στην Ελλάδα που αξιοποίησε στο έπακρο την απήχηση του ελληνικού γιαουρτιού στις διεθνείς αγορές, αυτή δεν είναι άλλη από την Κρι Κρι. Η γαλακτοβιομηχανία από τις Σέρρες κατάφερε να εκμεταλλευθεί τη θετική συγκυρία για το ελληνικό προϊόν μέσα από ισχυρές συμφωνίες με μεγάλες αλυσίδες του εξωτερικού, δίνοντας ώθηση στην αναπτυξιακή δυναμική της.

Μάλιστα, τη φετινή χρονιά αναμένεται να εμφανίσει πωλήσεις πάνω από 90 εκατ. ευρώ από 79,2 εκατ. ευρώ πέρυσι, ενώ ανάλογη εκτιμάται πως θα είναι η εικόνα και στα λειτουργικά κέρδη (EBITDA).

Στα σχέδια της εταιρείας είναι η περαιτέρω επέκταση των δραστηριοτήτων στο εξωτερικό, τόσο στις αγορές που έχει ισχυρή παρουσία όπως η Αγγλία, η Ιταλία και η Γαλλία, όσο και σε νέες, όπου υπάρχουν προοπτικές για το ελληνικό γιαούρτι.

Εξίσου καλή ήταν η πορεία της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας και στο εσωτερικό. Παρά την στασιμότητα της κατανάλωσης, πέτυχε να «τρέξει» με διψήφιους ρυθμούς και να εδραιώσει την παρουσία της στη δεύτερη θέση τόσο στο γιαούρτι όσο και στο παγωτό στην ελληνική αγορά με μερίδια πάνω από 15%.

Οι παραπάνω επιδόσεις έρχονται μόλις πέντε χρόνια μετά την ολική καταστροφή του εργοστασίου από πυρκαγιά την παραμονή των Χριστουγέννων του 2013 και με τον δανεισμό να παραμένει σε χαμηλά επίπεδα.

«Το 2018 ήταν μια πετυχημένη χρονιά τόσος εντός όσο και εκτός συνόρων», επισημαίνει στο mononews.gr ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Παναγιώτης Τσινάβος.

Ο κ. Τσινάβος υπογραμμίζει πως νέα προϊόντα αναμένεται να εμπλουτίσουν το χαρτοφυλάκιο ενώ δεν αποκλείει το ενδεχόμενο εξαγορών, υπό την προϋπόθεση ότι αυτές θα προσθέσουν αξία στον όμιλο. Προτεραιότητα ωστόσο παραμένει η οργανική ανάπτυξη, η οποία κινείται με ικανοποιητικούς ρυθμούς. Η αύξηση των πωλήσεων πάνω από 11 εκατ. ευρώ, όπως λέει ο ίδιος, ισοδυναμεί με μια εξαγορά.

Η Κρι Κρι συνεχίζει τις επενδύσεις για την αναβάθμιση των γραμμών παραγωγής, προκειμένου να γίνουν πιο ανταγωνιστικές και πιο παραγωγικές. Μόνο την τελευταία τριετία έχει επενδύσεις περί τα 30 εκατ. ευρώ.

Να σημειωθεί πως οι εξαγωγές καταλαμβάνουν το 40% των συνολικών πωλήσεων, ενώ το γιαούρτι αποτελεί το δυνατό χαρτί του ομίλου, συνεισφέροντας το 70% των εσόδων. Η ιστορία της ξεκινά πίσω… στο 1954, όταν ο Γιώργος Τσινάβος ιδρυτής της εταιρείας, άνοιξε ένα μικρό ζαχαροπλαστείο στις Σέρρες και σήμερα αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες γαλακτοβιομηχανίες της χώρας, απασχολώντας 350 άτομα προσωπικό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Προς νέες εξαγορές η «Μασούτης» – Ποια σούπερ μάρκετ έχουν μπει στο «στόχαστρό» της

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Με ελληνική βύνη οι μπίρες σε Αυστρία και Ισραήλ

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αποκαλυπτικό: Η «υπόγεια σύγκρουση» για το master plan του ΟΛΠ