ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γύρισα στο σπίτι μου μετά από 5,5 χρόνια, διαδεχόμενος τον Τσαμάζ έναν από τους σπουδαιότερους manager που έχει περάσει από τη χώρα, είπε ο Κώστας Νεμπής του ΟΤΕ, στην πρώτη του παρουσίαση σε δημοσιογράφους σήμερα το μεσημέρι.
Θέλουμε να μετατρέψουμε τον ΟΤΕ ως έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους στην Ευρώπη.
Για τον ανταγωνισμό, είπε ότι υπάρχει, είναι πολύ έντονος, ενώ για τη ΔΕΗ είπε ότι είναι εν δυνάμει ανταγωνιστής, αλλά ακόμα δεν συγκαταλέγεται σε αυτό το πεδίο.
Έχουμε το αποτύπωμα και την υποστήριξη της Telekom, να οδηγήσουμε την Ελλάδα στις κορυφαίες θέσεις της Ευρώπης, επεσήμανε.
Ο κ. Νεμπής απάντησε και στις φήμες περί ονομασίας του ΟΑΚΑ σε Telekom Arena, λέγοντας ότι δεν υπάρχει κάποια συμφωνία.
Ο ίδιος μίλησε και για εξαγορές, λέγοντας ότι δεν υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο, ενώ για την Telekom Romania δήλωσε αισιόδοξος ότι θα έχει ολοκληρωθεί η πώληση τον νέο χρόνο.
Οι πυλώνες ανάπτυξης
Σύμφωνα με τον κ. Νεμπή τα παρακάτω είναι βασικά για την ανάπτυξη των μεγεθών του ΟΤΕ:
- Κορυφαία εμπειρία πελάτη με ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες
- Ηγέτης στα gigabit δίκτυα
- Σύγχρονο και αποδοτικό μοντέλο λειτουργίας
- Αύξηση της αξίας της εταιρείας και των μετοχών
Πυλώνες: Ανάπτυξη, Μετασχηματισμός, Διαφοροποίηση
– Fiber no1 προτεραιότητα, ο ΟΤΕ έχει φτάσει τα 1.6 εκατ. νοικοκυριά, στόχος τα 3 εκατ. νοικοκυριά
– Να αξιοποιήσουμε πάνω από το 50% του δικτύου μας
– Επιταχύνουμε το 5g, σήμερα συνολική κάλυψη 5g 99%, πάμε όμως στην 2πομενη ημέρα το 5g plus φτάνει το 60% κάλυψη τώρα στόχος το 80% τα επόμενα τρία χρόνια
– Επενδύουμε στην αύξηση της διείσδυσης των 5g συσκευών
– Διείσδυση συνδρομητικής τηλεόρασης αύξηση μεγεθών, συνεργασίες με nova και netflix μαζί με τα μέτρα κατά της πειρατείας θα βοηθήσουν την αύξηση της διείσδυσης
– Ψηφιοποίηση ιδιωτικού και δημόσιου τομέα
– Νέες αγορές, να διευρύνουμε το μέγεθος της εταιρίας μας, σε αγορές όπως το Cosmote Insurance και το Payzy, αξιοποιώντας τες στην Ελλάδα και γιατί όχι στο εξωτερικό.
Μετασχηματισμός
– Καλύτερη εμπειρία πελάτη
– Αποτελεσματικότερη λειτουργία
– Να μειώσουμε τις άσκοπες μετάβασης των πελατών μας στο πεδίο. Θέλουμε να μεταφέρουμε ένα μεγάλο κομμάτι των φυσικών επαφών προς τα ψηφιακά, με στόχο την καλύτερη εμπειρία του πελάτη
– Συνεχίζουμε τον μετασχηματισμό του παραγωγικού μας μοντέλου, μέσω και του ΑΙ.
– Τέλος, θέλουμε να αξιοποιήσουμε τις κοινές πλατφόρμες με την Τelekom.
Διαφοροποίηση
– Έχουμε τους καλύτερους δείκτες στην εξυπηρέτηση του πελάτη, αλλά έχουμε πολλά περιθώρια ανάπτυξης, ώστε να συγκριθούμε με τους καλύτερους παρόχους παγκοσμίως είπε ο κ. Νεμπής.
– Αξιοποίηση του brand Telekom, μια μάρκα που θα δώσει αξία και άλλη διάσταση στη μάρκα της cosmote.
– Να χτίσουμε πιο λιτές και diverse ομάδες, με καλύτερες αμοιβές και να κρατήσουμε τους καλύτερους εργαζόμενους της αγοράς.
Διαβάστε επίσης
Ποιοι μετέχουν στο roadshow του ΧΑ με τη Morgan Stanley
Princess Yachts: Η βρετανική κατασκευάστρια superyacht αφήνει πίσω της τα ταραγμένα νερά
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ρωσία: Επέβαλε πρόστιμο στο TikTok για παράβαση νομικών περιορισμών
- UnitedHealth: Συμφώνησε με την Αmedisys για παράταση της προθεσμίας στην συμφωνία ύψους 3,3 δισ. δολαρίων
- ΤΑΙΠΕΔ: Εκκίνηση της διαγωνιστικής διαδικασίας για την αξιοποίηση του ακινήτου «Ακτή και Camping Ποσειδίου Καλάνδρας»
- Δήμος Αθηναίων: Με την «Ταράτσα του Χρόνου» και με… αθόρυβα πυροτεχνήματα θα υποδεχτεί το 2025