Την πρόθεσή του να συνεχίσει να επενδύει σε ξενοδοχεία στην Ελλάδα εξέφρασε χθες ο Πρόεδρος της εταιρείας η Louis Group Plc Κωστάκης Λοΐζου, ο οποίος εκτιμά ότι η Ελλάδα έχει ισχυρό ρεύμα διεθνώς και είναι μόδα στην τουριστική αγορά.

«Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα, τόσο με ιδιόκτητα ξενοδοχεία όταν υπάρχει ευκαιρία, όσο και αναλαμβάνοντας το management. Πιστεύουμε ότι υπάρχει κενό στα ξενοδοχεία 4 αστέρων και με αυτά θα συνεχίσουμε την ανάπτυξή μας» σημείωσε.

«Προτεραιότητα έχει για μας το Ιόνιο, η Χαλκιδική και το Αιγαίο. Θέλουμε να πάμε σε νησιά που δεν έχουν ακόμη αναπτυχθεί. Στο Αιγαίο μου αρέσει πολύ η Μήλος αλλά έχει μικρό αεροδρόμιο. Αντίθετα η Νάξος έχει πιο κατάλληλο αεροδρόμιο και έχει πολλές δυνατότητες».

Μιλώντας για την επέκταση της δραστηριοποίησης του Louis Group στην Ελλάδα, μέσω της κρουαζιέρας, σημείωσε «είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που δραστηριοποιούμαστε σε αυτόν τον άγιο τόπο. Είναι τόσο μεγάλη η ομορφιά της, αλλά δεν το αντιλαμβάνεστε επειδή τον ζείτε. Πιστεύω και γνωρίζω ότι ο κόσμος τα τελευταία χρόνια ξαναανακάλυψε την Ελλάδα και είναι τόσες οι ομορφιές της που είναι η χώρα που είναι της μόδας. Όχι μόνο για τα νησιά αλλά και για την Αθήνα, που είναι το λίκνο του πολιτισμού. Για εμάς που είμαστε στην κρουαζιέρα, πιστεύουμε ότι μπορεί η κρουαζιέρα να βοηθήσεις την ανάπτυξη της τουριστικής κίνησης στην Αθήνα.

Προγραμματίζουμε νέα προϊόντα με ολιγοήμερη παραμονή στην Αθήνα, ώστε να δίνεται η δυνατότητα στους επισκέπτες να δουν για λίγες ημέρες την Αθήνα. Η ελληνική φιλοξενία και το επίπεδο εξυπηρέτησης έχει ανέβει πολύ τα τελευταία χρόνια», σημείωσε χαρακτηριστικά.

 Κρις Θεοφυλλίδης : Στόχος για της Celestyal Cruises Οι 130.000 επιβάτες

To στόχο των 130.000 επιβατών ανακοίνωσε για το 2019 ο  Κρις Θεοφυλλίδη Διευθύνων Σύμβουλος της Celestyal Cruises από 108.000  επισκέπτες φέτος ενώ επανέλαβε το ενδιαφέρον του για την αξιοποίηση του Λαυρίου ως σταθμό κρουαζιέρας.

«Το 2018 ήταν ένα καθοριστικό και σημαντικό έτος για την Celestyal Cruises, κατά το οποίο κατορθώσαμε να υπερβούμε τους στόχους μας και να δημιουργήσουμε μια ισχυρή και υγιή βάση, επάνω στην οποία θα οικοδομηθούν τα μελλοντικά μας σχέδια» σημείωσε  εξηγώντας ότι τη φετινή τουριστική περίοδο, η Celestyal Cruises κατόρθωσε να ξεπεράσει τον αριθμό των επιβατών που είχε θέσει ως στόχο, λειτουργώντας στο Αιγαίο με 2 κρουαζιερόπλοια και επιμηκύνοντας ταυτόχρονα την περίοδο για τις κρουαζιέρες της έως και τον Νοέμβριο.

«Έχουμε δυο πολύ ενδιαφέρονται δρομολόγια για το χειμώνα και ήδη πουλάμε για το 2019 κι έχουμε ολοκληρώσει σχεδιασμό για το 2020. Είμαστε το 70% του home porting στην Ελλάδα. Το επόμενο βήμα θα είναι ακόμα περισσότερες μέρες δραστηριοποίησης στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου, προσφέροντας κρουαζιέρες για όλο τον χρόνο καθώς έχουμε ήδη ανακοινώσει για το 2019 και το 2020 τα δρομολόγιά μας έως και το Δεκέμβριο.»

Μιλώντας για το αν εξακολουθεί να υπάρχει ενδιαφέρον  για την εκμετάλλευση των υπηρεσιών κρουαζιέρας στο λιμάνι του Λαυρίου, σημείωσε «το ενδιαφέρον για το Λαύριο είναι δεδομένο κι αναμένουμε να δούμε αν θα προχωρήσει. Ωστόσο διευκρίνισε «δεν είμαστε διαχειριστές λιμανιών και υποδομών, εκφράσαμε το ενδιαφέρον για το Λαύριο  στο σταθμό επιβατών  για να αναβαθμίσουμε την εμπειρία επιβάτη, δεν έχουμε άλλο ενδιαφέρον για άλλα λιμάνια».

Μητρική εταιρεία της Celestyal Cruises είναι η Louis Group Plc και ο βασικός μέτοχος του ομίλου Louis Group, Κωστάκης Λοΐζου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: P. Kazarian (Japonica) στο mononews: Κοντόφθαλμη η πολιτική των παροχών–Υπονομεύει την έξοδο στις αγορές

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τράπεζες: Big brother για τους «κόκκινους» δανειολήπτες-Πώς σκανάρονται όλες οι συναλλαγές με κάρτα

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Έξοδο στις αγορές με ομόλογο 400-500 εκατ. ευρώ σχεδιάζει η ΔΕΗ