ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε μια ανακοίνωση με αρκετά οξείς τόνους, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναφέρει πως η συγχώνευση «θα στερήσει από τους ευρωπαϊκούς σιδηροδρομικούς φορείς την επιλογή προμηθευτών και καινοτόμων προϊόντων και θα οδηγήσει σε υψηλότερες τιμές».
Οι υπέρμαχοι της συμφωνίας υποστηρίζουν πως οι ρυθμιστικές αρχές πρέπει να δουν τη συμφωνία από ένα διεθνές πρίσμα και να λάβουν υπόψη τη δημιουργία ενός «ευρωπαϊκού πρωταθλητή» που θα ανταγωνιστεί την CRRC της Κίνας.
Η Κομισιόν ωστόσο αντικρούει το συγκεκριμένο επιχείρημα, υποστηρίζοντας πως η ένταξη νέων ανταγωνιστών στην αγορά τροχαίου υλικού και σηματοδότησης, «συμπεριλαμβανομένων και πιθανών Κινέζων προμηθευτών, φαίνεται λιγότερο πιθανό να συμβεί στο ορατό μέλλον».
Όπως μεταδίδουν οι Financial Times, η Επίτροπος Ανταγωνισμού Μαργκέτ Βεστάγκερ, τόνισε πως η συγχώνευση «μπορεί τελικά να βλάψει εκατομμύρια Ευρωπαίους που χρησιμοποιούν το τρένο καθημερινά για δουλειά ή διασκέδαση».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Μετά τον Άκη αποφυλακίζεται και ο Ηλίας Γεωργίου της Siemens
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 1.500 Κινέζοι φτιάχνουν μία σιδηροδρομική γραμμή σε μόλις 9 ώρες (video)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πετρέλαιο: Κέρδη άνω του 6% για το WTI στην εβδομάδα
- Σερβία: 10.000 νοικοκυριά χωρίς ρεύμα λόγω κακοκαιρίας – Προβλήματα και με τις πτήσεις
- Τουρκία: Δύο αντιπολιτευόμενοι δήμαρχοι καταδικάστηκαν για “τρομοκρατία” και καθαιρέθηκαν
- Ισραήλ: Το 79% των Ισραηλινών υποστηρίζει την κρατική εξεταστική επιτροπή για τις 7 Οκτωβρίου