ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Από την επιστολή ξεχωρίζει η αναφορά για αθέτηση των ρητών δεσμεύσεων του ομίλου Καλογρίτσα για αντιμετώπιση των οικονομικών προβλημάτων, όπως και του κινδύνου κατάπτωσης των χορηγηθεισών εγγυητικών επιστολών από την τράπεζα.
Τα έργα
Η εξέλιξη αυτή καθιστά σχεδόν βέβαιη την έκπτωση του ομίλου Καλογρίτσα από τις τέσσερις εργολαβίες του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος, προϋπολογισμού 355 εκατ. (χωρίς ΦΠΑ), για τις οποίες έχει μειοδοτήσει προσωρινά το σχήμα Τοξότης – Ομάδα Κατασκευών.
Οι εγγυητικές επιστολές συμμετοχής στον διαγωνισμό για το συγκεκριμένο έργο είναι συνολικού ύψους 4 εκατ. ευρώ και εκτιμάται ότι θα εκπέσουν, εάν δεν υπάρξει φόρμουλα.
Η μία από αυτές, που αφορά το τρίτο τμήμα του δρόμου Κυλλήνη-Αμαλιάδα, ύψους 865,8 χιλ. ευρώ, εκπνέει σήμερα, αλλά η ισχύς της θα παραταθεί κατά 15 ημέρες, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, ωσότου δηλαδή να ολοκληρωθεί η γενικότερη προθεσμία των δύο εβδομάδων.
Πάντως, από το σύνολο των έργων του ομίλου Καλογρίτσα, πέντε έργα “σώζονται”, καθώς την Τοξότης θα υποκαταστήσει η Άκτωρ, με την έγκριση της σχετικής αίτησης υποκατάστασης να αποτελεί ζήτημα ημερών, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες. Η Άκτωρ θα υποκαταστήσει τον όμιλο Καλογρίτσα, μεταξύ άλλων:
-Στον οδικό άξονα Καλλονής – Σιγρίου στη Λέσβο, ύψους 35 εκατ. ευρώ, με ανάδοχο την κοινοπραξία Αναστηλωτική – Τοξότης – Ελληνική Υδροκατασκευή.
-Στην τηλεθέρμανση της Φλώρινας, προϋπολογισμού 41,3 εκατ. ευρώ, που υλοποιεί η Τοξότης και
-Στο έργο του πρωτογενούς δικτύου αποχέτευσης σε Διόνυσο, Σταμάτα, Ροδόπολη, προϋπολογισμού άνω των 25 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).
Βοήθησε και πάλι η ΑΚΤΩΡ
Σημειώνεται ότι η Άκτωρ χρειάστηκε και στο παρελθόν να αντικαταστήσει την Καλογρίτσας.
Τέλη της δεκαετίας του 1990 – αρχές 2000, η εταιρεία ανέλαβε την κατασκευή του σταθμού Μετρό “Άγ. Αντώνιος” στο Περιστέρι. Έργο, όμως, που δεν κατάφερε να αποπερατώσει έγκαιρα, με αποτέλεσμα η τότε διοίκηση της Αττικό Μετρό να αποφασίσει την εγκατάσταση της Άκτωρ στο έργο.