Κατεβασμένα τα ρολά στις «κόκκινες περιοχές» -δηλαδή στις περιοχές αυξημένου κινδύνου- θα έχουν τα καταστήματα του ομίλου Inditex, δηλαδή τα γνωστά brands του χώρου της ένδυσης, όπως ZARA, Pull & Bear, Bershka, κ.λπ.

Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι τα καταστήματα του ομίλου σε επιβαρυμένες περιοχές, όπως η Αττική, θα λειτουργούν μόνο με την μέθοδο του click away και όχι αυτήν του click in shop, του προκαθορισμένου δηλαδή ραντεβού εντός του καταστήματος.

Ακόμη όμως και το click away έχει διαφορά σε σχέση με τους άλλους λιανέμπορους, καθώς οι πληρωμές θα γίνονται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά, προκειμένου να υπάρχουν εγχρήματες συναλλαγές έξω από το κατάστημα.

Ο ισπανικός όμιλος είναι ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες του λιανεμπορίου στη χώρα, με 165 καταστήματα επτά διαφορετικών αλυσίδων και ένας από τους πλέον ευνοημένους των τελευταίων εβδομάδων, οπότε και επαναλειτούργησε το λιανεμπόριο στη χώρα.

Αποφάσισε ωστόσο να μην ανοίξει τα καταστήματα, εκτιμώντας ότι το κόστος λειτουργίας θα είναι υψηλότερο από οποιοδήποτε κέρδος, ενώ μπορεί να καλύψει τη ζήτηση και μέσω των e-shops του.

Διαβάστε ακόμη:

Ανατροπή με τη Jumbo-H νέα απόφαση του Απόστολου Βακάκη

Λιανεμπόριο: «Crash test» για το click inside, αγωνία για την «επόμενη μέρα»