ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τι έλεγε ο Μπόμπολας για τον Βαρδή, το ράλι σε Alpha και ΠΛΑΘ, γιατί ο Ιβάν βιάζεται να πουλήσει στον Ρέστη, ο άγνωστος εφοπλιστής Ψαρογιώργος και ο Νίκος Πατέρας και ποιοι πλήρωσαν 2.500 για ένα gala στη Νέα Υόρκη
Την φιλοδοξία να αποτελέσει το Ψηφιακό Φροντιστήριο ένα πρόσθετο ψηφιακό εργαλείο που θα παρέχεται δωρεάν σε κάθε παιδί σε κάθε σημείο της Ελλάδας δίνοντας του την ευκαιρία να βελτιώσει τις επιδόσεις του, εξέφρασε ο υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Κ. Πιερρακάκης. Ο υπουργός Παιδείας αναφερόμενος στην πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του Ψηφιακού Φροντιστηρίου ανέφερε ότι περισσότεροι από 4.000 μαθητές συνδέθηκαν για να παρακολουθήσουν το πρώτο μάθημα.
Σε άρθρο του, ο υπουργού Παιδείας αναφέρει ότι «το Ψηφιακό Φροντιστήριο για τη Γ΄ Λυκείου συμπληρώνει σήμερα μία εβδομάδα λειτουργίας. Ήταν το απόγευμα της περασμένης Τρίτης 16 Σεπτεμβρίου όταν, παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, τέσσερις χιλιάδες μαθητές συνδέθηκαν για να παρακολουθήσουν το πρώτο μάθημα. Επτά ημέρες μετά και με βάση τα αρχικά δεδομένα που έχουμε στα χέρα μας, αξίζει να σταθούμε περισσότερο σε ορισμένες πτυχές αυτής μας της πρωτοβουλίας».
Σημείωσε πως «αυτή την εβδομάδα το Ψηφιακό Φροντιστήριο για τη Γ΄ Λυκείου θα διαρθρωθεί σε 25 διαφορετικά μαθήματα, συνολικής διάρκειας 86 ωρών, ενώ πολύ σύντομα θα λειτουργεί για το σύνολο των 45 πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Παράλληλα, θα συνεχίσουμε να προσθέτουμε υλικό από όλες τις τάξεις, ώστε μέχρι τα τέλη του 2025 να καλύπτεται το σύνολο της ύλης σε όλα τα μαθήματα, με πάνω από 2.500 εύληπτα και ψηφιοποιημένα βίντεο για 49 συνολικά μαθήματα από την Ε΄ Δημοτικού και μετά».
Σχετικά με τα δεδομένα από την πρώτη εβδομάδα εφαρμογής του Ψηφιακού Φροντιστηρίου ο κ. Πιερρακάκης ανέφερε ότι «το πρώτο στοιχείο προέρχεται από τη συμμετοχή των ημερών που ακολουθούν. Είναι διαπιστωμένο ότι κάθε νέα ψηφιακή πλατφόρμα που τίθεται σε λειτουργία παρουσιάζει μεγάλη επισκεψιμότητα την πρώτη ημέρα ενεργοποίησής της, η οποία τις επόμενες ημέρες μεταβάλλεται. Mε βάση και την προηγούμενη ιδιότητά μου, ήταν κάτι που το βλέπαμε σχεδόν σε κάθε νέα υπηρεσία του gov.gr. Στο Ψηφιακό Φροντιστήριο αυτό δεν συμβαίνει: κάθε μάθημα προσελκύει σταθερά ακροατήριο της τάξης των τεσσάρων χιλιάδων μαθητών.
Το δεύτερο στοιχείο σχετίζεται με τη δυνατότητα υποβολής ερωτήσεων – και, αυτονόητα, την απάντησή τους. Η επίλυση εξατομικευμένων αποριών αποτελεί κομμάτι κάθε προγράμματος ενισχυτικής διδασκαλίας. Είναι εύλογο ότι, όταν μιλάμε για μια πλατφόρμα με χιλιάδες συμμετέχοντες, αυτό δεν είναι εφικτό να συμβαίνει σε πραγματικό χρόνο. Ωστόσο, όλες οι απορίες που υποβάλλονται γραπτώς μέσω της πλατφόρμας συγκεντρώνονται και απαντώνται άμεσα – πάλι γραπτώς – από τους εκπαιδευτικούς του Ψηφιακού Φροντιστηρίου.
Το τρίτο στοιχείο που αξίζει να σταθούμε είναι η διδασκαλία ειδικών μαθημάτων που μέχρι σήμερα δεν διδάσκονταν στο σχολείο. Εδώ τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα είναι το ελεύθερο και το γραμμικό σχέδιο, δυο μαθήματα τα οποία οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών ως τώρα διδάσκονταν μόνο με δαπάνες της οικογένειάς τους. Πλέον, με το Ψηφιακό Φροντιστήριο ερχόμαστε να επιλύσουμε αυτή την εκκρεμότητα, παρέχοντας εντελώς δωρεάν μια υπηρεσία που μέχρι σήμερα επιβάρυνε τον οικογενειακό προϋπολογισμό.
Το τέταρτο στοιχείο αφορά στη δυνατότητα παρακολούθησης του μαθήματος στη νοηματική. Είναι πάρα πολύ σημαντικό αυτή η νέα υποδομή – μια κρατική υποδομή – να είναι διαθέσιμη πραγματικά για όλους. Και είναι πραγματικά συγκινητικό να βλέπουμε ότι αυτή η δυνατότητα πιάνει τόπο, αγκαλιάζεται από παιδιά με προβλήματα ακοής. Πρόκειται για ένα στοιχείο που παράγει προστιθέμενη αξία σε όλο το εγχείρημα του Ψηφιακού Φροντιστηρίου και που μας δείχνει τον δρόμο για να κάνουμε προσβάσιμες για κάθε μαθητή το σύνολο των σχολικών υποδομών – ψηφιακών και μη».
Ο κ. Πιερρακάκης σημείωσε πως το Ψηφιακό Φροντιστήριο δεν έρχεται να υποκαταστήσει κάτι στην εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά να προσθέσει σε αυτή νέα εργαλεία. «Έχουμε επιλέξει να μην κλείσουμε τα μάτια στην ανάγκη που καταγράφεται εδώ και δεκαετίες στη μέση ελληνική οικογένεια – την ανάγκη στήριξης των παιδιών με πρόσθετη διδασκαλία, η οποία επιβαρύνει σημαντικά τον οικογενειακό προϋπολογισμό. Σε αυτή την κατεύθυνση κινείται, άλλωστε, το σύνολο των πρωτοβουλιών που έχουμε ανακοινώσει και υλοποιούμε σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση».
Διαβάστε επίσης:
Παναγιωτόπουλος: «Αυξημένες οι ροές στο Νότιο Αιγαίο – Το μεταναστευτικό είναι ζήτημα ευρωπαϊκό»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τουρκία: Αρνήθηκε τη χρήση του εναέριου χώρου της στο αεροσκάφος του προέδρου του Ισραήλ
- Αθήνα: Άνοιξαν οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής»
- Πολυτεχνείο: Ολοκληρώθηκε η μεγάλη πορεία στην Αθήνα – Τουλάχιστον 25.000 οι διαδηλωτές (Upd)
- ΗΠΑ: Σύμφωνα με τους New York Times ο Μπάιντεν έδωσε το πράσινο φως στους Ουκρανούς να χτυπήσουν με πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς τη Ρωσία