ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για το έργο που έχει αναλάβει ο Όμιλος ΑΒΑΞ-Ghella-Alstom από το 2012. Υπενθυμίζεται ότι το 2020 παραδόθηκαν οι τρεις πρώτοι σταθμοί της επέκτασης (Αγία Βαρβάρα-Κορυδαλός-Νίκαια) και δύο χρόνια αργότερα το έργο παραδίδεται πλήρες στο Δημόσιο καθώς σε λίγες ημέρες θα δοθούν στην κυκλοφορία οι σταθμοί Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο.
Μέσω της επέκτασης αυτής θα συνδεθεί ο μεγαλύτερος λιμένας της χώρας με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο και η μεταξύ τους απόσταση εκτιμάται στα 50 λεπτά.
Επίσης, σημαντικά θα είναι τα οφέλη για το κυκλοφοριακό και το περιβάλλον, καθώς εκτιμάται πως θα εξυπηρετούνται 132.000 επιβάτες σε ημερήσια βάση, ενώ θα μειωθεί η χρήση αυτοκινήτων κατα 23.000 και ο εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους.
Διαβάστε επίσης
Μετρό: Τον Οκτώβριο έρχεται η Γραμμή 3 στον Πειραιά – Στα σκαριά διαγωνισμοί για νέους συρμούς
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!