Βοδινό κρέας δια χειρός… Νιτσιάκου. Η γνωστή βιομηχανία πουλερικών μετά την συνεργασία με τον Νίκας στα αλλαντικά και την εκτροφή και διάθεση μαύρου κοτόπουλου αποφάσισε να μπει και στην παραγωγή και διάθεση βοδινού κρέατος, εμπλουτίζοντας την γκάμα των προϊόντων της. Όπως ανέφερε η εμπορική διευθύντρια της εταιρείας, Μαριλένα Νιτσιάκου στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους, η κίνηση αυτή γίνεται στο πλαίσιο ανάπτυξης των εργασιών και εκτίμησε πως οι καταναλωτές θα αγκαλιάσουν τη νέα πρωτοβουλία της εταιρείας, όπως κάνουν άλλωστε τόσα χρόνια και με τα υπόλοιπα προϊόντα της.

Η επεξεργασία και συσκευασία του βοδινού κρέατος θα γίνεται σε ιδιόκτητο σφαγείο και συσκευαστήριο αντίστοιχα, τα οποία θα δημιουργηθούν το επόμενο διάστημα στα Γιάννενα. Υπολογίζεται ότι τα πρώτα προϊόντα βοδινού κρέατος θα κυκλοφορήσουν πριν το τέλος της φετινής χρονιάς στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ αλλά και σε κρεοπωλεία και σχεδιάζεται να υποστηριχθούν με εκτεταμένη προβολή. Η κα. Μαριλένα Νιτσιάκου επεσήμανε πως η νέα σειρά προϊόντων βοδινού κρέατος θα είναι υψηλής ποιότητας, όπως και τα υπόλοιπα που φέρουν τη σφραγίδα της και δήλωσε αισιόδοξη για το νέο εγχείρημα που αναλαμβάνει.

Εκτός από την είσοδο στο βοδινό κρέας, η ηπειρώτικη βιομηχανία δρομολογεί την εγκατάσταση δεύτερης γραμμής παραγωγής νωπού κοτόπουλου στο εργοστάσιο στα Ιωάννινα, το οποίο πλέον λειτουργεί στα όρια του. Όπως είπαν χαρακτηριστικά στελέχη της εταιρείας, η παραγωγή στα Ιωάννινα «έπιασε ταβάνι» λόγω της υψηλής ζήτησης που υπάρχει για τα προϊόντα της αλλά και συνολικά για κοτόπουλο, σημειώνοντας πως η ενίσχυση της δυναμικότητά τους ήταν επιβεβλημένη. Ανάλογη αναβάθμιση δρομολογείται και στη γραμμή των προψημένων προϊόντων από κοτόπουλο (σνίτσελ, κοτομπουκιές κα.) που διατηρεί η Νιτσιάκος στην Άρτα. Η συγκεκριμένη σειρά, σύμφωνα με την εταιρεία αναμένεται να επαναλανσαρισθεί τους επόμενους μήνες.

Οι παραπάνω κινήσεις εντάσσονται στο πλαίσιο του επενδυτικού πλάνου που έχει χαράξει ο όμιλος για την επόμενη διετία, με στόχο την ενδυνάμωση και ανάπτυξη της παρουσίας του εντός και εκτός συνόρων. Στο ίδιο πλάνο περιλαμβάνεται και η απόκτηση έκτασης 130 στρεμμάτων στην Χαλκίδα, για την δημιουργία αποθήκης για τις ζωοτροφές. Το συνολικό ύψος των παραπάνω επενδύσεων αναμένεται να φθάσει τα 50 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με την κα. Μαριλένα Νιτσιάκου, οι επενδύσεις χρηματοδοτούνται επί τω πλείστων με ίδια κεφάλαια ενώ για κάποιες έχει υποβληθεί αίτημα ένταξης στον αναπτυξιακό νόμο και τις επιδοτήσεις που αυτός προβλέπει. «Φροντίζουμε να επανεπενδύουμε τα κέρδη στην εταιρεία», επισήμανε χαρακτηριστικά. Αυτή την στιγμή, η Νιτσιάκος «τρέχει» με ρυθμούς ανάπτυξης της τάξης περίπου του 5%, όπως ακριβώς έκλεισε και την περσινή χρονιά. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις το 2017 ανήλθαν σε 324 εκατ. ευρώ, ενώ το μερίδιο της στην εγχώρια αγορά διαμορφώθηκε σε περίπου 35%. Ικανοποίηση υπάρχει για την πορεία όλων των προϊοντικών κατηγοριών, συμπεριλαμβανομένων του «μαύρου κοτόπουλου» που κυκλοφόρησε πέρυσι όσο και από τα αλλαντικά κοτόπουλου που κάνει από κοινού με την Νίκας.

Η κα Νιτσιάκου σε ερώτηση του mononews.gr για την συνεργασία με την Νίκας αποκάλυψε πως στο παρελθόν δέχθηκε παρόμοιες προτάσεις από άλλες αλλαντοβιομηχανίες ενώ δεν έκρυψε πως η πορεία και το όνομα του Σπύρου Θεοδωρόπουλου στα επιχειρηματικά πράγματα μέτρησαν καταλυτικά στην σύναψη της συμφωνίας. Τέλος, η διοικητική ομάδα της Νιτσιάκος της άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο εξαγορών, λέγοντας πως εάν υπάρξει κάποια ενδιαφέρουσα περίπτωση θα την εξετάσει προσεκτικά και ξεκαθάρισε πως δεν ενδιαφέρεται για την ΒΙΚΗ.

Who is Who

H Νιτσιάκος βρίσκεται επί 40 χρόνια στη κορυφή του κλάδου της εγχώριας πτηνοτροφίας και της ελληνικής βιομηχανίας. Με έδρα τα Ιωάννινα και με ένα ολοκληρωμένο σύστημα πρωτογενούς παραγωγής, μεταποίησης και διανομής, προσφέρει προϊόντα κοτόπουλου, γαλοπούλας και κουνελιού. Φροντίζει να απορροφά πρώτα τις διαθέσιμες ποσότητες πρώτων υλών από το χωράφι του Έλληνα παραγωγού, με επίγνωση ότι η καθαρότητα της μη βιομηχανοποιημένης ελληνικής γης δίνει την ποιοτικότερη πρώτη ύλη. Τα τελευταία χρόνια, παρά την κρίση, έχει καταφέρει όχι μόνο να αυξάνει τα μερίδια αγοράς αλλά και να αναπτύσσεται συνεχώς, επενδύοντας σε νέους τομείς όπως οι ζωοτροφές και τα άλευρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: ΑΒ Βασιλόπουλος: Πώς εξελίσσεται το project στη μικρή λιανική – Τι λέει για τον ανταγωνισμό

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Inventor: Τα σχέδια για τις οικιακές συσκευές και η στρατηγική συνεργασία με την Amazon

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τράπεζες: Πώς θα αντιμετωπίσουν τις εταιρείες-«ζόμπι» και το πρόβλημα των στεγαστικών