ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η κρίσιμη απάντηση Μητσοτάκη, τα δώρα της Protergia, οι αστακοί και καραβίδες στον ΑΔΜΗΕ, η κριτική Νεμπή, ο Παπαλέκας και η Prodea, η εξομολόγηση του Μάριου Ηλιόπουλου, και ένα hot story με αφορμή ένα ROLEX
«Χωρίς να αποκαλύψουμε το όνομα της επιχείρησης, σας ενημερώνω ότι έχουμε στη διάθεση μας απόρριψη από την πλευρά της Κίνας αιτήματος ελληνικής εταιρείας για τη χρήση του όρου ‘μακεδονικός’ για τα προϊόντα της, με το αιτιολογικό ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς την άδεια της γειτονικής χώρας. Η απόρριψη έχει ημερομηνία 23 Φεβρουαρίου 2019» είπε η κ. Σπυράκη κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών τη Δευτέρα.
Η αποκάλυψη αυτή ακολουθεί την πρόκληση των Σκοπιανών να παρουσιάσουν «μακεδονικά» κρασιά 2.000 ετών σε έκθεση στη Γερμανία. Είχε προηγηθεί η διεθνής τουριστική έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου όπου και εκεί τα Σκόπια είχαν εμφανιστεί ως Μακεδονία και υποχρεώθηκαν στη συνέχεια να κάνουν την προσθήκη «Βόρεια» στο περίπτερό τους.
Όπως επισήμανε η κ. Σπυράκη «με τη Συμφωνία των Πρεσπών, η κυβέρνηση άφησε σε εκκρεμότητα για τρία χρόνια το ζήτημα των εμπορικών ονομασιών, των εμπορικών σημάτων και των επωνυμιών για τα προϊόντα της Μακεδονίας μας. Οι ελληνικές επιχειρήσεις καταβάλλουν ήδη το κόστος αυτής της επιζήμιας συμφωνίας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: «Μακεδονία» χωρίς το «Βόρεια» τα Σκόπια σε τουριστική έκθεση στο Βερολίνο
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέα πρόκληση από τα Σκόπια: Τώρα και μακεδονικά κρασιά 2.000 ετών!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Everest: Ανάπτυξη στην Κρήτη με συνολικά 30 καταστήματα εντός της διετίας
- Attica Bank-Παγκρήτια Τράπεζα: Βιώσιμα περιβαλλοντικά κριτήρια στη χρηματοδότηση της ναυτιλίας
- Κύκλωμα «σήκωσε» 3 εκατ. ευρώ από τραπεζικούς λογαριασμούς – Πώς δρούσε – Τα επιχειρησιακά κέντρα – Ο ρόλος των στρατολογημένων (βίντεο)
- Στέφανος Γκίκας: Η κυβέρνηση του Μητσοτάκη έβαλε στο επίκεντρο της πολιτικής τη νησιωτικότητα