ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το χωρητικότητας 74.300 dwt Evanthia (κατασκευής 2001) πωλήθηκε σε άγνωστο αγοραστή έναντι 8,5 εκατομμυρίων δολαρίων, με πηγές της αγοράς που επικαλείται το TradeWinds να αναφέρουν πως το πλοίο έχει ήδη παραδοθεί στον νέο ιδιοκτήτη του και έχει μετονομαστεί σε Nan Xin 9.
Στις αρχές Νοεμβρίου η Aegean Bulk είχε πουλήσει έναντι 8,4 εκατ. δολαρίων το αδελφό του πλοίο, Hephaestus (κατασκευής 2001), που πλέον ανήκει στην κινεζική Seacon Shipping Group και έχει μετονομαστεί σε Xie Hai Fa Zhan.
Σύμφωνα με στοιχεία του TradeWinds, κινεζικές εταιρείες έχουν αγοράσει τουλάχιστον 10 παλιά πλοία ξηρού φορτίου από ελληνικές ναυτιλιακές.
Μετά την πώληση των δύο αυτών πλοίων, η Aegean Bulk διαθέτει πλέον στον στόλο της 12 πλοία, από supramax έως kamsarmax, με μέση ηλικία 7 ετών, ενώ το παλαιότερο πλοίο της είναι το Afovos (κατασκευής 2001), επίσης αδελφό πλοίο των δύο που πωλήθηκαν. Η εταιρεία δε διαθέτει πλοία κατασκευασμένα πριν το 2000, καθώς το τελευταίο, το Konstantinos A (χωρητικότητας 71.500 dwt, κατασκευής 1995) πωλήθηκε πριν από τρία περίπου χρόνια προς διάλυση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Θανάσης Μαρτίνος: Κάνει την μεγάλη έκπληξη και δίνει 105 εκατ. δολ για τρία νεότευκτα MR
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αδ. Πολέμης: Η New Shipping καβαλάει το κύμα στις διαλύσεις τάνκερ
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τα μεγάλα σχέδια της Αγγελικής Φράγκου για τη Navios Containers
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ