Την πρώτη της εξαγορά πραγματοποίησε η επενδυτική εταιρεία Skky Partners της δισεκατομμυριούχου επιχειρηματία και influencer Κιμ Καρντάσιαν.

Η διάσημη περσόνα έστησε τη δική της επενδυτική εταιρεία πριν περίπου ένα χρόνο «σαρώνοντας» τη Wall Street στην αναζήτηση «ταλέντων» που έχουν εργαστεί στο παρελθόν σε κορυφαία funds.

1

Viral marketing

Διάλεξε να ιδρύσει την εταιρεία μαζί με τον Τζέι Σάμονς, τον πρώην εταίρο της Carlyle Group και την Τρίτη παρουσίασαν την πρώτη εξαγορά. Η εταιρεία της εστιάζει στις καταναλωτικές ανάγκες και η πρώτη της επιχειρηματική συναλλαγή αφορούσε την αγορά ενός μειοψηφικού μεριδίου του brand Truff, η οποία παράγει premium μπαχαρικά με τρούφα.

Κάτι εξίσου σημαντικό που ίσως οδήγησε στο να εκδηλωθεί εξ’ αρχής ενδιαφέρον είναι ότι brand έχει καταφέρει να δημιουργήσει μία σημαντική βάση ακολούθων σε όλες τις δημοφιλείς πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram, στο οποίο έχει πάνω από 230.000 ακολούθους.

H κοινότητα των ακολούθων «χτίστηκε» χάρη σε μία σειρά εκδηλώσεων της εταιρείας που κατάφεραν να γίνουν viral, με την επιτυχία αυτή να μην φαίνεται ότι πέρασε απαρατήρητη από την Κιμ Καρντάσιαν που μέσω των social media έχτισε μια αυτοκρατορία.

Πώς ξεκίνησε η εταιρεία

Πίσω από το brand είναι η Sauce Ventures LLC, η οποία διαθέτει προϊόντα μαγειρικής όπως μαγιονέζα, λάδι, καυτερή σάλτσα, σάλτσα ζυμαρικών, όλα εμποτισμένα με τρούφα αλλά και εμπορεύματα όπως αξεσουάρ μαγειρικής και ρουχισμό.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2017 από τον Nick Ajluni και τον Nick Guillen και αναπτύχθηκε ραγδαία με μεγάλα καταστήματα λιανικής πώλησης, όπως τα Whole Foods και το Target να πουλάνε το δημοφιλές brand, το οποίο έχει πάνω από 200.000 ακόλουθους στο Instagram.

«Μερικές φορές λέμε ότι είμαστε το Dom Perignon της καυτερής σάλτσας», αστειεύτηκε ο Guillen σε μια συνέντευξη, υπογραμμίζοντας ότι στόχος του είναι η δημιουργία ενός προϊόντος υψηλής ποιότητας.

Οι ιδρυτές κατέληξαν τελικά στην τρούφα, εν μέρει επειδή δεν είχε ξαναγίνει, όπως είπαν.

«Η Truff είναι ακριβώς το είδος της επιχείρησης που ενσαρκώνει αυτό που ψάχναμε όταν ιδρύσαμε τη Skky, ένα brand νέας γενιάς με βαθιά, αυθεντική σύνδεση με τους καταναλωτές και δυνατότητα συνεχούς ανάπτυξης», ανέφερε η Κιμ Καρντάσιαν στην ανακοίνωση της.

Διαβάστε επίσης:

Zara: Προς νέο ρεκόρ η μετοχή της Inditex

Αύξηση εξαγωγών στα ελβετικά ρολόγια – Μειώνεται το ενδιαφέρον για τα ακριβά μοντέλα

McDonald’s: Eξαγοράζει το μερίδιο της Carlyle στις κινεζικές της δραστηριότητες έναντι 1,8 δισ. δολαρίων