ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
«Από τις πολλές «αυταπάτες», φαίνεται ότι ο κ. Τσίπρας ξεχνά… Αλλά οι πολίτες θυμούνται» τονίζει μεταξύ άλλων ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής απαντώντας στις σημερινές δηλώσεις του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Αλέξη Τσίπρα για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Και συνεχίζει «Η διακυβέρνησή του ήταν καταστροφική, όχι μόνο για την οικονομία της χώρας, αλλά και για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Μείωσε τα πάντα και αύξησε μόνο τα εισιτήρια. ‘Αφησαν τις αστικές συγκοινωνίες υπό διάλυση, σε παρατεταμένη περίοδο αποεπένδυσης και εγκατάλειψης. Δεν προσέθεσαν στο στόλο ούτε ένα λεωφορείο, δεν έκαναν ούτε μία πρόσληψη. Δεν πήραν όχι απλώς ούτε ρόδα, αλλά ούτε…μπουλόνι – κυριολεκτικά, αφού δεν έπαιρναν ούτε ανταλλακτικά. Αυτή την κατάσταση παραλάβαμε και έως σήμερα:
– Μειώσαμε το εισιτήριο από 1,40 (που ήταν επί ΣΥΡΙΖΑ) σε 1,20 στην Αθήνα και από 1 ευρώ σε 0,90 στη Θεσσαλονίκη.
– Κάναμε μετά από χρόνια προσλήψεις, δημιουργώντας 1.389 νέες θέσεις απασχόλησης σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς.
– Αυξήσαμε τα λεωφορεία στο δρόμο κατά 55% στην Αθήνα και 100% στη Θεσσαλονίκη.
– Συμπράξαμε με ιδιώτες, αυξάνοντας το συγκοινωνιακό έργο, χωρίς να αλλοιώσουμε το δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών.
– Ανατάξαμε και αυξήσαμε τους συρμούς στο Μετρό.
– Παραδώσαμε 6 νέους σταθμούς στη Γραμμή 3 της Αθήνας.
– Στη Θεσσαλονίκη – εκεί που ο ΣΥΡΙΖΑ εγκαινίαζε μουσαμάδες ενώ υποστήριζε όσους με ενστάσεις καθυστερούσαν το έργο – έχουμε μπει στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση του Μετρό, καθώς εκτελούνται δοκιμαστικά δρομολόγια και απελευθερώνουμε δημόσιους χώρους που αποδίδονται επιτέλους ξανά στους πολίτες.
– Ξεκινήσαμε τα έργα για τη νέα Γραμμή 4 του Μετρό στην Αθήνα.
– Ενισχύσαμε και επεκτείναμε το δίκτυο του Τραμ.
– Προχωρούν οι διαγωνισμοί για νέους συρμούς Μετρό – και στη Γραμμή 1.
– Και βέβαια, υλοποιούνται οι διαγωνισμοί για νέα λεωφορεία, τα οποία θα αρχίσουν να έρχονται το πρώτο εξάμηνο του 2023. Αφού ο δήθεν διαγωνισμός που ο ΣΥΡΙΖΑ θυμήθηκε να προκηρύξει όπως – όπως εν μέσω προεκλογικής περιόδου, ακυρώθηκε παταγωδώς όχι φυσικά από την κυβέρνησή μας αλλά από την Ανεξάρτητη Αρχή Προδικαστικών Προσφυγών».
Και καταλήγει ο κ. Καραμανλής: «Με άλλα λόγια: Δεν έχουμε λύσει ασφαλώς όλα τα προβλήματα, αλλά δουλεύουμε με σχέδιο και προσπαθούμε να νοικοκυρέψουμε τα ΜΜΜ. Και αυτή την προσπάθεια την κάνουμε φυσικά μαζί με τους εργαζόμενους στις αστικές συγκοινωνίες που δουλεύουν σκληρά κάθε μέρα. Κάναμε και κάτι ακόμα, επίσης, αυτά τα χρόνια: Θεσμοθετήσαμε την ελάχιστη εγγυημένη υπηρεσία σε κάθε απεργία στα ΜΜΜ, ώστε να μην ταλαιπωρούνται σε ακραίο βαθμό οι πολίτες. Αυτή είναι η πραγματικότητα για τα ΜΜΜ. Ο δρόμος από την «αυταπάτη» στην πολιτική «απάτη» είναι μακρύς για τον ΣΥΡΙΖΑ – και τον βαδίζει μόνος του…».
Διαβάστε επίσης
Προοδευτική: ΕΓΣ στις 29 Νοεμβρίου για τη συμφωνία με την LDA Capital
Ελευθέριος Βενιζέλος: Μπαίνουν μπάρες με χρέωση στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike