ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Η διαφορά μας είναι ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε την πολιτική και τη διακυβέρνηση του τόπου. Υπάρχουν εκείνοι που επενδύουν στις μεγάλες δόσεις τοξικότητας και διχασμού και εκείνοι που την αντιλαμβάνονται ως έργο. Η κυβέρνησή μας κρίνεται από το έργο της, εμείς κάνουμε πράξεις τις δεσμεύσεις μας και αυτή είναι η διαφορά μας» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Καραγιάννης.
«Όπως είπε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, σκοπός μας δεν είναι η σύγκρουση αλλά η σύγκριση. Δεν θέλουμε να διχάσουμε θέλουμε να αντιληφθεί ο κάθε πολίτης ότι υπάρχει κυβέρνηση με έργο και κρίνεται από το έργο της. Δεν πρόκειται να μπολιάσουμε με το δηλητήριο του διχασμού τους πολίτες» διεμήνυσε ο Υφυπουργός Υποδομών.
Προς επίρρωση αναφέρθηκε στο μεγάλο έργο του ΒΟΑΚ που «ήταν ένα όνειρο δεκαετιών για την Κρήτη και τους Κρητικούς και πλέον γίνεται πραγματικότητα καθώς έχουν αρχίσει και επίσημα οι εργασίες στο τμήμα Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος, ενώ και οι υπόλοιποι διαγωνισμοί είναι λίγο πριν την ολοκλήρωσή τους, αφού στο μεν μεγάλο έργο Χανιά – Ηράκλειο θα κατατεθούν δεσμευτικές προσφορές εντός Μαρτίου και στο ΣΔΙΤ, Χερσόνησος – Νεάπολη είμαστε ένα βήμα πριν την υπογραφή της σύμβασης».
Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «στα τέλη του 2023 με αρχές 2024 όλα τα μέτωπα στον ΒΟΑΚ θα είναι ανοιχτά και θα εξελίσσονται έργα κατασκευής».
Υπογράμμισε ότι με τις ενέργειες της παρούσας κυβέρνηση και με εντολή του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη «ο ΒΟΑΚ θα είναι ενοποιημένος από τον Κίσσαμο έως την Σητεία και με τις παρακάμψεις των πόλεων».
Αναφερόμενος στο Σχέδιο Ανάπτυξης της Κρήτης με 480 έργα, το οποίο παρουσιάστηκε την Τετάρτη, ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι «από το σύνολο των έργων πάνω από το 50% υλοποιείται από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αγγίζοντας τα 3,6 δισ. ευρώ».
Από τα εμβληματικότερα έργα είναι το Νέο Διεθνές Αεροδρόμιο Ηρακλείου στο Καστέλι, το οποίο όπως σημείωσε ο Υφυπουργός Υποδομών «τρέχει» με γρήγορους ρυθμούς και το ποσοστό ολοκλήρωσης έχει ξεπεράσει το 20%.
«Το νέο Διεθνές Αεροδρόμιο στο Καστέλι έπρεπε να γίνει. Έπρεπε, επίσης, να το μεγαλώσουμε καθώς οι εκτιμήσεις αναφέρουν ότι μετά το 2030 θα εξυπηρετεί περισσότερους από 14 εκατομμύρια τουρίστες. Κατασκευάζουμε, λοιπόν, ένα αεροδρόμιο – κόσμημα για την Κρήτη, ένα αεροδρόμιο ανθεκτικό, βιώσιμο, πράσινο και πάνω απ’ όλα, καινοτόμο».
Μάλιστα, όπως αποκάλυψε ο κ. Καραγιάννης «ο ρυθμός κατασκευής εξελίσσεται πολύ καλά και αναμένεται περαιτέρω επιτάχυνση το επόμενο διάστημα. Έτσι, εκτιμούμε ότι η παράδοση του αεροδρομίου θα γίνει έναν χρόνο νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα».
Εκτός από τα δύο εμβληματικά έργα, στην Κρήτη, σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «υλοποιούμε έργα φιλοπεριβαλλοντικά που θα αναδείξουν την ανθεκτικότητα του νησιού. Βρίσκεται, έτσι, σε εξέλιξη ο αντιπλημμυρικός σχεδιασμός καθώς και έργα άρδευσης και καλλιέργειας, όπως τα φράγματα στον Ταυρωνίτη, τον Μπραμιανό και το Πλατύ».
Ο Υφυπουργός Υποδομών υπογράμμισε, επίσης, τα έργα οδικής ασφάλειας και τα αντικατολισθητικά που εκτελούνται στον υπάρχοντα ΒΟΑΚ και τα οποία, όπως έκανε γνωστό, «έχουν ολοκληρωθεί στο μεγαλύτερο βαθμό τους».
«Πήγαμε σε εργοτάξια και παρουσιάσαμε έργα, κάτι που δεν γινόταν στο παρελθόν. Σκοπός μας είναι να προχωρήσουμε μπροστά και ο κάθε πολίτης να αντιληφθεί ότι είμαστε μία κυβέρνηση με σχέδιο που δουλεύει σοβαρά. Έτσι θα συνεχίσουμε» ανέφερε, κλείνοντας, ο κ. Καραγιάννης.
Διαβάστε επίσης:
ΕΤΕπ: Χρηματοδοτεί το έργο ορόσημο του ΑΔΜΗΕ για τη διασύνδεση δυτικών και νότιων Κυκλάδων
Η RWE και η ΔΕΗ ξεκινούν την κατασκευή 5 φωτοβολταϊκών έργων άνω των 200 MWp στη Δυτική Μακεδονία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αμαζόνιος: Συμβολική επίσκεψη Μπάιντεν – Έντεκα δισ. δολάρια για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγή
- Χοληστερίνη: Όσα πρέπει να ξέρετε για να μειώσετε τους κινδύνους
- Τουρκία: Αρνήθηκε τη χρήση του εναέριου χώρου της στο αεροσκάφος του προέδρου του Ισραήλ
- Αθήνα: Άνοιξαν οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής»