ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Απαντώντας στη Βουλή, σε σχετική ερώτηση του ΣΥΡΙΖΑ, στο πλαίσιο του Κοινοβουλευτικού ελέγχου, ο Υφυπουργός Υποδομών αναφέρθηκε διεξοδικά στο έργο το οποίο, όπως είπε, δυστυχώς, η κατασκευή του εκκρεμεί δεκαετίες.
Ο κ. Καραγιάννης ανέφερε χαρακτηριστικά: «Όταν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης εξάγγειλε την κατασκευή του φράγματος του Ενιπέα ποταμού, πολλοί μίλησαν για μια εξαγγελία άνευ αντικρίσματος, αφού είναι γνωστό ότι εκκρεμεί η κατασκευή του από δεκαετίες. Η διαφορά όμως της παρούσας κυβέρνησης από το παρελθόν έγκειται σε αυτό ακριβώς το γεγονός, ότι δεν εξαγγέλλει απλώς, αλλά και πραγματοποιεί».
Ο Υφυπουργός Υποδομών διαβεβαίωσε ότι το έργο αποτελεί προτεραιότητα και αυτό αποδεικνύεται και από την απόφαση του Υπουργού Κώστα Καραμανλή να το χαρακτηρίσει έργο Εθνικού Επιπέδου.
Μάλιστα, όπως έκανε γνωστό ο κ. Καραγιάννης «πρόκειται να υλοποιηθεί ένα μακρόπνοο έργο που υπερέβαινε τον αρχικό σχεδιασμό της κατασκευής ενός μόνο φράγματος και περιέχει και όλες τις εργασίες κατασκευής δικτύων ύδρευση και άρδευσης της ευρύτερης περιοχής».
«Βρισκόμαστε ένα βήμα πριν τη δημοπράτηση του έργου» σημείωσε ο Υφυπουργός Υποδομών, προσθέτοντας ότι «μιας και δεν μας διακατέχουν ιδεολογικές αγκυλώσεις και εμμονές περί των κακών ιδιωτών, επελέγη ως προσφορότερη και πιο συμφέρουσα η υλοποίηση του έργου μέσω ΣΔΙΤ».
Τεχνικά χαρακτηριστικά και προϋπολογισμός
Σημειώνεται ότι, το έργο, ο προϋπολογισμός του οποίου φτάνει τα 315 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνει την κατασκευή του Φράγματος με Ταμιευτήρα ωφέλιμης χωρητικότητας 115 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων και μέσω αυτού θα μπορούν αρδεύονται πεδινές περιοχές οι οποίες ανήκουν στους Τοπικούς Οργανισμούς Εγγείων Βελτιώσεων Φαρσάλων, Θεσσαλιώτιδας και Τιτανίου Ν.Καρδίτσας, συνολικής έκτασης 107.500 στρεμμάτων γεωργικής γης.
Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται και έργα ύδρευσης της πόλης των Φαρσάλων και 31 οικισμών της περιοχής Φαρσάλων, που περιλαμβάνονται στις Δημοτικές Ενότητες Φαρσάλων, Πολυδάμαντα, Ενιπέα και Ναρθακίου.
«Τα έργα υποδομής δεν μπορούν να αντιμετωπίζονται για πρόσκαιρα πολιτικά οφέλη»
Ο Υφυπουργός Υποδομών επισήμανε ότι «τα έργα υποδομής είναι έργα μακράς πνοής, δίνουν προστιθέμενη αξία στις περιοχές που υλοποιούνται και δεν μπορούν να αντιμετωπίζονται επιπόλαια για πρόσκαιρα πολιτικά οφέλη όπως συμβαίνει με έργα προβληματικά που κληρονομήσαμε και προσπαθούμε να τα ολοκληρώσουμε».
Κλείνοντας, ο κ. Καραγιάννης ξεκαθάρισε ότι «η υλοποίηση των έργων για εμάς στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, είναι προϊόν συστηματικής και μεθοδικής δουλειάς, με στόχο την ανάγκη του εκσυγχρονισμού των δημόσιων υποδομών της χώρας. Αυτό κάνουμε με συνέπεια καθημερινά και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε».
Διαβάστε επίσης:
Γιώργος Προκοπίου: Η γερμανική Uniper ναυλώνει δύο πλωτές μονάδες φυσικού αερίου της Dynagas
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΣΥΡΙΖΑ για Ν. Ρωμανό: Παλιές αστυνομικές πρακτικές που δεν αρμόζουν σ’ ένα σύγχρονο κράτος δικαίου
- Ουκρανία: Οι ουκρανικές δυνάμεις έχουν χάσει το 40% των εδαφών που κατέλαβαν στο Κουρσκ, μετά τις αντεπιθέσεις
- WSJ: Την Μπρουκ Ρόλινς φέρεται να επιλέγει τελικά ο Τραμπ για το Υπουργείο Γεωργίας
- Ο ταλαντούχος Mr Φάις και οι νέες επενδύσεις του ομίλου