ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γιατί σκοτείνιασε η Εθνική και τα μυστήρια της Τέρνα, η σφήνα Μάρη στο OPEN, οι 900 ημέρες της ΑΒΑΞ, η μεταγραφή του Στάσση, ο «σπρίντερ» Πιέρ, η συμμαχία Εξάρχου και Καλλίνικου, τι ακούγεται για τον ανασχηματισμό, στο +15% τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το save the date για τον JJC
Ως έργο ορόσημο χαρακτήρισε τη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Καραγιάννης.
Πιο συγκεκριμένα, ο υφυπουργός ανέφερε στην ανάρτησή του:
Η Γραμμή 4, το μεγαλύτερο έργο υποδομών που πραγματοποιείται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα μπαίνει στη κυρία φάση κατασκευής με την έναρξη λειτουργίας του Μετροπόντικα.
Σήμερα με τον Πρωθυπουργό Kyriakos Mitsotakis κάναμε την ονοματοδοσία του και η «Αθηνά» το νέο υπερσύγχρονο TBM στην Κατεχάκη ξεκινάει το ταξίδι του.Η Γραμμή 4 αποτελεί ένα έργο ορόσημο, που πρακτικά σημαίνει:
-340.000 επιβάτες ημερησίως
-5.000 νέες θέσεις εργασίας
-53.000 λιγότερα ΙΧ στους δρόμους
-15 νέοι σταθμοί
-12,8 χλμ. μήκος Γραμμής σε 4 Δήμους
-2.000 δέντρα επιπλέον δένδρα
-20 νέοι συρμοί χωρίς οδηγό
-Άλσος Βεΐκου – Πανεπιστήμιο σε 14 λεπτά
-Άλσος Βεΐκου – Δικαστήρια 5 λεπτά
Χρειάστηκαν περισσότερο από δύο δεκαετίες για να επιστρέψει το Μετρό της Αθήνας με μία νέα γραμμή που θα βελτιώσει σημαντικά την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής των πολιτών.
Διαβάστε επίσης:
Τραγωδία στα Τέμπη: Στα χέρια του Γεραπετρίτη το πόρισμα της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Φουστανέλες και τσαρούχια, τα σκληρά χρόνια του Στέφανος κι ο Αλέξης με το κιάλι
- Αίθριος καιρός με πρόσκαιρες νεφώσεις σήμερα
- Οικογένεια Γεωργούδη: Οι ελαιοπαραγωγοί από το Πήλιο που κατακτούν τον… Parthenon της παγκόσμιας αγοράς ελιάς
- Τι φέρνει το νέο νομοσχέδιο για τα μέλη ΔΣ των εταιρειών: Οι ποσοστώσεις και η δυσκολία εξεύρεσης κατάλληλων στελεχών