Στο σύνολο των παρεμβάσεων που γίνονται στην Εύβοια με πόρους που ο νομός δεν είχε δει εδώ και δεκαετίες, αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή.

 «Προχωράμε όσα βάλτωναν επί έτη και υλοποιούμε το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων. Κάνουμε παρεμβάσεις στην ίδια την Εύβοια και κατευθύνουμε πόρους που ο νομός είχε να δει εδώ και δεκαετίες» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Καραγιάννης.

1

Έκανε εκτενή αναφορά στο έργο «Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών», συνολικού προϋπολογισμού 210 εκατ. ευρώ, που, σύμφωνα με τον υφυπουργό, η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη πέτυχε να δημοπρατήσει και εντός του 2022 αναμένεται να στηθούν τα πρώτα εργοτάξια.

Απευθυνόμενος στον ΣΥΡΙΖΑ, σημείωσε ότι «για ένα έργο που εσείς ως κυβέρνηση αποτύχατε παταγωδώς να δημοπρατήσετε επί 4,5 χρόνια, εμείς καταφέραμε να δημοπρατήσουμε και ήδη η διαγωνιστική διαδικασία έχει προχωρήσει και σύντομα θα έχουμε την ανακήρυξη του προσωρινού αναδόχου». Μάλιστα, όπως τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών, το έργο έχει χαμηλότερο κόστος κατά 40 εκατ. ευρώ, από τον προϋπολογισμό επί ημερών ΣΥΡΙΖΑ.

«Αν το έργο έβγαινε στον αέρα επί των ημερών σας με τον σχεδιασμό που είχε γίνει τότε από το υπουργείο, το κόστος θα ήταν τουλάχιστον 250 εκατομμύρια ευρώ» υπογράμμισε.

 Σε ό,τι αφορά τη χάραξη σημείωσε ότι «το έργο που δημοπρατήσαμε, πατάει επάνω στον άξονα της παλιάς μελέτης, με τους ανισόπεδους κόμβους που προβλέπονταν και με τα τεχνικά όπως είχαν μελετηθεί» και προσέθεσε ότι «παρακάμπτει καθαρά τόσο την πόλη της Χαλκίδας όσο και τα Ψαχνά».

Προχωράει ο Βόρειος Οδικός Άξονας Εύβοιας

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη η παρέμβαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, στην περιοχή είναι συνολική και δεν εξαντλείται στο έργο της Χαλκίδας.

Υπενθύμισε ότι, πριν μερικούς μήνες ο ίδιος ο πρωθυπουργός εξήγγειλε τον Βόρειο Οδικό Άξονας Ευβοίας. «Μιλάμε επί της ουσίας για τον άξονα Χαλκίδα-Στροφυλιά, που θα ξεκινά αμέσως μετά το τέλος της Παράκαμψης Ψαχνών και με μια πορεία περίπου 25 χιλιομέτρων καταλήγει στα νότια του Μαντουδίου», εξήγησε.

Ενημερώνοντας για την πορεία του μεγάλου αυτού έργου για το νομό, ανέφερε ότι «έχουμε αναλάβει ως υπουργείο να το ωριμάσουμε και εκτιμούμε πως έως το τέλος του 2023 θα έχουμε στα χέρια μας τις μελέτες προς δημοπράτηση».

«Στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, προτιμούμε να μιλάμε με τα έργα μας. Υλοποιούμε στο ακέραιο τις υποσχέσεις μας και τα επόμενα χρόνια η Εύβοια θα αποκτήσει τις συγκοινωνιακές υποδομές που υποσχεθήκαμε και της αξίζουν», διαβεβαίωσε.

«Υποδομές που θα ωθήσουν την ανάπτυξη στην Εύβοια»

Στόχος για την περιοχή, όπως είπε ο κ. Καραγιάννης είναι να αναπτυχθούν υποδομές «που θα ωθήσουν την ανάπτυξη και θα αποκαταστήσουν ένα μέρος από τις πληγές εξαιτίας των καταστροφικών πυρκαγιών του περασμένου καλοκαιριού».

Κλείνοντας υπογράμμισε ότι «οφείλουμε να σκύψουμε πάνω από τα προβλήματα της Εύβοιας προκειμένου η οικονομία της περιοχής να ανακάμψει και η ζωή να επιστρέψει στην κανονικότητα».

Διαβάστε επίσης

Γιώργος Καραγιάννης: Αστικές αναπλάσεις σε 85.000 τ.μ. και 3.000 δενδροφυτεύσεις με τη Γραμμή 4 του Μετρό

Γιώργος Καραγιάννης: Με τα έργα που υλοποιούμε η Θεσσαλονίκη θα γίνει μια σύγχρονη ευρωπαϊκή πόλη με αναβαθμισμένες υποδομές και καλύτερη ποιότητα ζωής