ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Έχουμε επιλεγεί προσωρινός ανάδοχος από το 2016 και ακόμη περιμένουμε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού (DG Comp) να αποφανθεί εάν υπάρχει ή όχι κρατική ενίσχυση», ανέφερε εμφανώς απογοητευμένος για τις χρονοβόρες διαδικασίες σε ένα τόσο σημαντικό και αναγκαίο έργο για την Ελλάδα.
«Είναι απίστευτο», είπε, «πως έχουν περάσει τέσσερα χρόνια και ακόμη δεν έχουμε πάρει την έγκριση από την DG Comp ενώ έχουμε τα χρήματα να προχωρήσουμε άμεσα στην υλοποίηση του project». Η ενασχόληση της Goldair και του ίδιου με το project στο Θριάσιο, σημείωσε, χρονολογείται από το 2003 και τόνισε πως στο διάστημα αυτών των 17 χρόνων, η εταιρεία του έχει λάβει μέρος σε τρεις δημόσιους διαγωνισμούς για την παραχώρηση της έκτασης στο Θριάσιο Πεδίο.
«Ο μεγαλύτερος εχθρός μας είναι ο χρόνος για μια επένδυση που περιμένει όλο ο κλάδος», υπογράμμισε και καυτηρίασε τα εμπόδια που δημιουργεί η γραφειοκρατία και οι πολύπλοκες διαδικασίες του Δημόσιου Τομέα, οι οποίες πολλές φορές μαζί με την έλλειψη κοινής λογικής έχουν οδηγήσει σε αρνητικά αποτελέσματα.
Σύμφωνα με τον κ. Καλλίνικο, η Goldair μόλις λάβει το «πράσινο φως» θα προχωρήσει στην κατασκευή ενός υπερσύγχρονου πάρκου Logistics, στο οποίο θα ανεγερθεί αποθήκη συνολικής έκτασης 240.000 τ.μ που θα συνδέεται απευθείας με το σιδηροδρομικό δίκτυο. Μια επένδυση που θα απαιτήσει κεφάλαια ύψους 180 εκατ. ευρώ. Όπως είπε πρόκειται για ένα έργο εθνικής σημασίας που θα δώσει τεράστια ώθηση στην ελληνική οικονομία και στην προσέλκυση περισσότερων επενδύσεων στο διαμετακομιστικό εμπόριο.
Ως παράδειγμα έφερε την τελική συναρμολόγηση προϊόντων από εταιρείες τρίτων χωρών που θέλουν να τα διοχετεύσουν στην ευρωπαϊκή αγορά. Μια δραστηριότητα που θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και θα φέρει νέα έσοδα στα κρατικά ταμεία.
Ο κ. Καλλίνικος στάθηκε στη σημασία να δημιουργηθούν οι κατάλληλες υποδομές, ώστε η Ελλάδα να μετατραπεί ταχύτατα σε μεγάλο διαμετακομιστικό κέντρο (hub) για τα εμπόρευμα που έρχονται από την Ασία, εκμεταλλευόμενη τη γεωγραφική της θέση. Κάτι που θα ωφελήσει τη βιομηχανία των logistics και τις εξαγωγικές επιχειρήσεις. Συγκεκριμένα, είπε πως η Ελλάδα πρέπει να εστιάσει στην αναβάθμιση των υποδομών στα εξής τρία σημεία: πρώτον στις πύλες εισόδου (λιμάνια, αεροδρόμια), δεύτερον στο μεταφορικό δίκτυο (σιδηροδρόμους και αυτοκινητοδρόμους) και τρίτον στη δημιουργία πάρκων logistics.
Παρ’ όλα τα προβλήματα που υπάρχουν, η Goldair σκοπεύει να συνεχίσει να αναζητά ευκαιρίες για νέες επενδύσεις στον τομέα των υποδομών. Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της βρίσκονται τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης, της Καβάλας και του Βόλου, τα οποία αναμένεται να παραχωρηθούν σε ιδιώτες. Σύμφωνα με τον κ. Καλλίνικο, εάν η Ελλάδα θέλει να αυξήσει την ανταγωνιστικότητά της και να υποστηρίξει την εγχώρια παραγωγή, τότε θα πρέπει να βελτιώσει τις υποδομές της στον τομέα των μεταφορών και των logistics και μίλησε για την ανάγκη να δημιουργηθεί πάρκο Logistics και στη Θεσσαλονίκη.
Διαβάστε επίσης:
Διπλό ενδιαφέρον για τα λιμάνια Αλεξανδρούπολης και Καβάλας
Αυτά είναι τα 4 επενδυτικά σχήματα για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης
Goldair: Δωρεά οκτώ νοσοκομειακών κλινών στο ΕΣΥ και τριών SUV στην Ελληνική Αστυνομία
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πολυτεχνείο: Σε εξέλιξη η μεγάλη πορεία στην Αθήνα – Τουλάχιστον 25.000 οι διαδηλωτές (Upd)
- Κουτσούμπας για διαγραφή Σαμαρά: Βρισκόμαστε σε φάση «αναπαλαίωσης» του πολιτικού συστήματος
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Τη Δευτέρα το μεσημέρι θα συμμετάσχει στην εκδήλωση του Bloomberg στην Αθήνα
- Τα νέα πονταρίσματα των αναλυτών σε ΔΕΗ, ΟΤΕ και Motor Oil