ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Καλλιμάνης πιστή στη δέσμευσή της για ανάπτυξη και επένδυση στην αγορά της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού, ενισχύει την παρουσία της με την εισαγωγή της νέας σειράς προϊόντων στην κατηγορία του τόνου, επεκτείνοντας παράλληλα και το δίκτυο των συνεργατών της.
Σε 2 ακόμα νέες συνεργασίες έχει προχωρήσει η Καλλιμάνης με τα προϊόντα τόνου και συγκεκριμένα με τους τρεις βασικούς κωδικούς: τόνο σε νερό, τόνο σε ελαιόλαδο και τόνο καπνιστό σε φυτικό λάδι, τα οποία θα είναι διαθέσιμα σε 144 καταστήματα της αλυσίδας σουπερμάρκετ «Γαλαξίας», σε όλη την Ελλάδα, καθώς και σε περισσότερα από 150 καταστήματα της αλυσίδας σουπερμάρκετ My Market.
Επιπλέον, η Καλλιμάνης συνεχίζει να ενισχύει το αποτύπωμά της στις εξαγωγικές αγορές. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε νέες συνεργασίες, εξασφαλίζοντας την είσοδό της στην αγορά του Καναδά μέσω της εταιρείας Miron και στην αγορά του Ντουμπάι μέσω της εταιρείας Fresh Express.
Ο τόνος Καλλιμάνης, κατακτά επάξια μία σημαντική θέση στην αγορά, και αυτό γιατί ξεχωρίζει για την υψηλή διατροφική του αξία, την εξαιρετική του γεύση και την premium ποιότητά του έχοντας υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και ω3 λιπαρά.
Η σύναψη των νέων συνεργασιών αποτελεί μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης της Καλλιμάνης, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά.
Διαβάστε επίσης:
Πως διαμορφώνονται οι συντάξεις μετά την αύξηση 2,4% από 1η Ιανουαρίου 2025
Χρηματιστήριο: Εντολές αγορών στις τράπεζες – Από κοντά ΔΕΗ και ΕΛΠΕ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αναλυτές για Τράπεζα Πειραιώς: Τι μπορεί να κερδίσει από την Εθνική Ασφαλιστική – Tα πιθανά προβλήματα του deal
- Εσθονία, Λετονία και Λιθουανία αποσυνδέθηκαν από το ρωσικό ηλεκτρικό δίκτυο ενέργειας
- Boeing: Απολύει περίπου 400 εργαζόμενους στο πρόγραμμα του πυραύλου για τη Σελήνη
- Πιερρακάκης: Πρότυπα τα έξι από τα πρώτα δέκα σχολεία με τις υψηλότερες επιδόσεις στις πανελλαδικές
![](https://www.mononews.gr/wp-content/themes/mononews2025/assets/icons/google-news-icon.png)