ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε ένα επικερδές deal προχώρησε η ναυτιλιακή εταιρεία Evalend Shipping, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Κρίτωνα Λεντούδη, αφού εξασφάλισε τη χρονοναύλωση για το μοναδικό VLCC του στόλου της.
Ο λόγος για το πρόσφατα ενταγμένο στο στόλο της ναυτιλιακής εταιρείας, που ηγείται ο κ. Λεντούδης, δεξαμενόπλοιο Najaf (χωρητικότητας 309.498-dwt και κατασκευής 2000 στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries).
Όπως είχε γράψει το mononews.gr, ο κ. Λεντούδης αγόρασε το tanker από την επίσης ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή Sun Enteprises της οικογένειας Λιβανού έναντι 19,35 εκατομμυρίων δολαρίων. Τo deal ανάμεσα στις δύο πλευρές ολοκληρώθηκε στα τέλη Νοεμβρίου του 2017, όταν και εμφανίσθηκε στη βάση δεδομένων της Evalend.
Τέσσερις μήνες μετά, η Evalend έφτασε σε συμφωνία με την Al-Iraqia Shipping Services & Oil Trading (AISSOT) για τη ναύλωση του πλοίου.
Σύμφωνα με Ευρωπαίους ναυλομεσίτες, που επικαλείται το tradewinds, οι ημερήσιοι ναύλοι έχουν διαμορφωθεί στα 20.000 δολάρια, ενώ η ναύλωση του VLCC θα έχει καταρχήν διάρκεια τριών χρόνων, με δυνατότητα επέκτασης.
Όσον αφορά την εταιρεία που προχώρησε στη ναύλωση του πλοίου είναι μία νέα κοινοπραξία που δημιουργήθηκε από τις κυβερνήσεις της Μέσης Ανατολής.
Το πρώτο deal της AISSOT πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Οκτώβριο όταν και συμφώνησε με την Capital Maritime & Trading για τη πενταετή ναύλωση του έναντι 23.000 δολαρίων την ημέρα για το VLCC Atlantas (χωρητικότητας 321.300-dwt και κατασκευής 2010).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Π. Λιβανός: Νέα κίνηση ισχυροποίησης του στόλου της GasLog
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά των containerships
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ελληνόκτητο τάνκερ πουλήθηκε με απόφαση δικαστηρίου της Ναμίμπια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βρετανία: Δύο έφηβοι συνελήφθησαν μετά τη δολοφονία με μαχαίρι ενός 14χρονου αγοριού
- Δίκη Μάνδρας: Ο Άρειος Πάγος ζητά να αναιρεθεί η αθωωτική απόφαση του Εφετείου – Ένοχοι οι κατηγορούμενοι
- Βουλγαρία: Ο πρόεδρος Ράντεφ έδωσε την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης στην μεγαλύτερη κοινοβουλευτική ομάδα
- Deal Αλβανίας, Ιταλίας, ΗΑΕ ύψους €1 δισ. για υποθαλάσσια ενεργειακή διασύνδεση