ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλιακή Costamare, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Κ. Κωνσταντακόπουλου, φέρεται να είναι μία από τις δύο εταιρείες που θα αναλάβουν ένα project νεότευκτων πλοίων το οποίο αναπτύσσει η Yang Ming Marine Transport.
Σύμφωνα με το TradeWinds, η Yang Ming αναζητούσε εταίρους για ένα project έως 14 νεότευκτων πλοίων panamax με μακροχρόνια ναύλωση. Ναυλομεσίτες αναφέρουν πως η Costamare και η ιαπωνική Shoei Kisen θα αναλάβουν από κοινού το project και θα μοιραστούν από πέντε πλοία η καθεμιά, χωρητικότητας 12.000 teu έκαστο.
Πηγές της αγοράς εκτιμούν ότι τα πλοία της Costamare θα κατασκευαστούν στα ναυπηγεία Yangzijiang Shipbuilding, ενώ αυτά της Shoei Kisen στα ιαπωνικά ναυπηγεία Imabari.
Τη συμμετοχή τους στο project φέρονται να είχαν διεκδικήσει και άλλες εταιρείες, όπως η Tonghe International Ship Lease από το Χονγκ Κονγκ, η Ship Finance International του John Fredriksen και η Zodiac Maritime.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Π. Παππάς: Αναβάθμιση για τη μετοχή της Star Bulk. Η νέα τιμή στόχος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νεώριο Σύρου: Τι απαντά η Onex για τη βύθιση της δεξαμενής–Αιχμές για «άσπονδους φίλους»
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Πλοία Ελλήνων εφοπλιστών κινδυνεύουν να καταστραφούν από τους αντάρτες Χούτι στην Υεμένη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
- Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
- Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
- Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
