ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ειδικότερα, η εταιρεία εξαγόρασε το 60% του ποσοστού που κατείχε η York Capital στα συγκεκριμένα πλοία, χωρητικότητας 14,000 ΤΕU και κατασκευής 2016, με αποτέλεσμα να της ανήκουν πλέον κατά 100%.
Τα πέντε containerships είχε παραγγείλει η κοινοπραξία της Costamare με τη York Capital το 2014 και είναι ναυλωμένα με μακροχρόνιες συμβάσεις που λήγουν το 2026, στην Evergreen.
Οι όροι της συμφωνίας εξαγοράς προβλέπουν τη δυνατότητα επιλογής αναβολής του 75% του ποσού εξαγοράς για διάστημα έως και 18 μήνες μετά το κλείσιμο, καθώς και η δυνατότητα πληρωμής μέρους του ποσού με κοινές μετοχές της εταιρείας.
Ο Γρηγόρης Ζήκος, CFO της Costamare επισήμανε: “Είμαστε ευχαριστημένοι για την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η οποία υπογραμμίζει την άριστη σχέση που έχουμε με την York Capital. Η συμφωνία αποτελεί μία επιτυχημένη έξοδο του συνεργάτη μας από τη συγκεκριμένη επένδυση. Την ίδια ώρα, η κοινοπραξία εξακολουθεί να έχει στην κατοχή της 12 πλοία και η σχέση μας με τη York Capital συνεχίζεται. Η συναλλαγή αναμένεται να συμβάλει στη σταδιακή αύξηση των κερδών μας, με έσοδα που θα κυμανθούν στα 380 εκατ. δολ. και να διευρύνει περαιτέρω τη συμβατική μας κάλυψη κατά περίπου τέσσερα χρόνια.”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: A. Φράγκου: Γιατί η Μoody’s αναβάθμισε τη μετοχή της Navios Maritime Partners
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αυξημένες παραγγελίες σε πλοία LNG για το 2018. Οι Έλληνες που πρωταγωνιστούν
MH ΧΑΣΕΤΕ: Αθ. Φειδάκης: Η μεγάλη επιστροφή της Globus Maritime στα κέρδη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ντόναλντ Τραμπ: Διορίζει τον εκλεκτό του Μασκ, Μπρένταν Καρ, επικεφαλής του ρυθμιστικού φορέα των τηλεπικοινωνιών
- Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: Το Κίεβο μπορεί να «υπολογίζει» στην ΕΕ μετά τις «φρικτές» επιθέσεις της Ρωσίας
- Καιρός: Πρόσκαιρη βελτίωση σήμερα – Ξανά βροχές από αύριο
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS