Πως βλέπετε τις προοπτικές της ελληνικής αγοράς;
Είναι μια αγορά γεμάτη προκλήσεις… όπως και άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Ωστόσο, ως Nokia είμαστε μια αρκετά ανταγωνιστική εταιρεία, τόσο από πλευράς τιμών όσο και ποιότητας, στην οποία δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση. Είμαστε εδώ για να μείνουμε, αυτή είναι και η φιλοδοξία μας.
Πως θα περιγράφατε τον Έλληνα καταναλωτή;
Θεωρώ πως ενδιαφέρονται ακόμη για τα κινητά τηλέφωνα της Nokia. Είναι καταναλωτές που αναζητούν το καινούριο, το διαφορετικό και το ποιοτικό.
Είναι το Nokia 8 η ναυαρχίδα της εταιρείας σας;
Ναι, μπορεί σίγουρα να χαρακτηριστεί ως η «ναυαρχίδα» της εταιρείας μας. Έχει δυνατότητες που δεν έχει κανένα άλλο κινητό τηλέφωνο που κυκλοφορεί σήμερα στην αγορά. Δουλέψαμε πολύ σκληρά και ατελείωτες ώρες για να φτιάξουμε αυτό το τηλέφωνο.
Είναι ένα κινητό που έχει φτιαχτεί για δημιουργούς. Θέλαμε να βελτιώσουμε την εμπειρία του χρήστη, όταν θέλει να μοιραστεί φωτογραφίες και βίντεο, αλλά και οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο από το κινητό του τηλέφωνο. Για αυτό και από την αρχή της κατασκευής του, είχαμε πάντοτε στο μυαλό μας τον καταναλωτή. Με λίγα λόγια, εστιάσαμε σε αυτόν που χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση το κινητό του τηλέφωνο. Σε αυτόν που του αρέσει να τραβάει φωτογραφίες και βίντεο και να τα μοιράζεται με φίλους και συγγενής αλλά και στα social media.
Σε ποιους απευθύνεται κατά κύριο λόγο αυτό το τηλέφωνο και γιατί;
Είναι για όλους, πρωτίστως όμως απευθύνεται στη λεγόμενη γενιά των millennials. Εκείνων δηλαδή που γεννήθηκαν μετά το 2000. Ο λόγος είναι ότι η γενιά των millenialls αποτελεί το πιο δυναμικό αγοραστικό κοινό για τα προϊόντα τεχνολογίας. Ωστόσο, πέραν από οικονομικά μεγέθη και μερίδια αγοράς, αυτό που πραγματικά θέλουμε είναι να συνεχίσουμε να δίνουμε χαρά στους χρήστες των τηλεφώνων μας και στη νέα γενιά.
Ποιοι είναι οι στόχοι σας;
Στον ένα χρόνο που είμαστε και πάλι στην αγορά των κινητών, έχουμε λανσάρει 12 διαφορετικά μοντέλα τηλεφώνων. Ένα τηλέφωνο κάθε μήνα! Στόχος μας είναι να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των καταναλωτών και να φτιάχνουμε τηλέφωνα για όλες τις κατηγορίες των χρηστών. Θέλουμε να φέρουμε νέες καινοτομίες και να καλύψουμε τα κενά που προκύπτουν στην αγορά.
Who is Who
Η Κατερίνα Κάρελλα είναι η Διευθύντρια Προϊοντικού Μάρκετινγκ της HMD Global και υπεύθυνη για το Nokia 8. Έχει μεγάλη προϋπηρεσία στους τομείς της τεχνολογίας και της καινοτομίας. Το μεγάλο της πάθος είναι η δημιουργία προϊόντων με όραμα, που έχουν στο επίκεντρο τον καταναλωτή. Πριν την HDM Global ήταν επικεφαλής της Microsoft HoloLens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αντίστροφη μέτρηση για τον ΟΛΘ: «Πέφτουν» οι υπογραφές την Πέμπτη
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Στον Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας «πέρασαν» τα Λιπάσματα για 50 χρόνια – Οι όροι της παραχώρησης
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τι λέει ο επικεφαλής της Deutsche Bank για τις ελληνικές τράπεζες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- 24ωρη απεργία σε όλα τα ΜΜΕ σήμερα Τρίτη
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds