Menu
-0.81%
Τζίρος: 115.10 εκατ.

Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων

Comments
Σε νέες στρατηγικές συνεργασίες και σε σημαντικές επενδύσεις στον τουρισμό και τις μεταφορές προχωρά ο όμιλος Goldair, ο οποίος απασχολεί περισσότερους από 3.500 εργαζομένους στην Ελλάδα και 850 στο εξωτερικό.  Το 2017 η Goldair Handling διατήρησε την αναπτυξιακή της πορεία, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, στηριζόμενη σε δύο βασικούς πυλώνες: τη θετική πορεία του τουρισμού και την αύξηση των πτήσεων, υφιστάμενων και νέων πελατών.

Πέτυχε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, ενισχύοντας τον κύκλο εργασιών της και πραγματοποίησε σημαντικές επενδύσεις σε εξοπλισμό για την καλύτερη εξυπηρέτηση των αεροπορικών εταιρειών. Εξυπηρετήθηκαν πάνω από 120.000 πτήσεις, αυξάνοντας σημαντικά τις θέσεις εργασίας, τόσο στην Αθήνα, όσο και στα περιφερειακά αεροδρόμια, φτάνοντας στον αριθμό ρεκόρ για την εταιρεία μας των 3.100 εργαζομένων.

Παράλληλα η Goldair Cargo, με μεγαλύτερη προσήλωση στις διαδικασίες και την εξωστρέφεια κατάφερε να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τη θέση της ως μία από τις κορυφαίες εταιρείες διεθνών μεταφορών & logistics στην Ελλάδα.

H Goldair στον τομέα μετακίνησης επιβατών και μεταφοράς εμπορευμάτων (passenger & cargo), αντιπροσωπεύει συνολικά περισσότερες από 25 ξένες αεροπορικές εταιρείες και παρέχει ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών και εγκαταστάσεων για την προώθηση και πλήρη δραστηριοποίηση των αεροπορικών εταιρειών στην ελληνική αγορά.

Καλλίνικος Καλλίνικος. Eκτελεστικός Aντιπρόεδρος της Goldair

Ο κ. Καλλίνικος Καλλίνικος, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Goldair σε συνέντευξη του στο mononews.gr υπογραμμίζει πως ο τουρισμός θα συνεχίσει να κινείται ανοδικά, ενώ η ολοκλήρωση των ιδιωτικοποιήσεων θα αποτελέσει την κινητήριο δύναμη για την ελληνική οικονομία.

Ερώτηση: Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η υλοποίηση της επένδυσης στο Θριάσιο Πεδίο; Πότε θεωρείτε ότι θα ξεκινήσει;

Απάντηση: Η επένδυση στο Θριάσιο Πεδίο έχει περάσει στην τελική φάση της. Η Κοινοπραξία μας Goldair CargoETBA ΒΙ.ΠΕ. έχει οριστεί ως οριστικός ανάδοχος από τη ΓΑΙΑΟΣΕ και έχει προωθηθεί η σύμβαση παραχώρησης στο Ελεγκτικό Συνέδριο προς έγκριση, με τελικό στάδιο την κύρωσή της από τη Βουλή. Στόχος είναι να ξεκινήσουν οι εργασίες το πρώτο τρίμηνο του 2018.

Πώς εξελίσσονται οι εργασίες σας στο κομμάτι της παροχής σιδηροδρομικών υπηρεσιών. Πριν από δυο χρόνια γίνατε η πρώτη ιδιωτική σιδηροδρομική επιχείρηση που έλαβε άδεια από την ΡΑΣ Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων για την παροχή έλξης εμπορευματικών συρμών.

Οι εργασίες στο σιδηροδρομικό κομμάτι της εταιρείας προχωράνε αλλά με αργούς ρυθμούς. Παρόλο που η εταιρεία έχει αδειοδοτηθεί από τα τέλη του 2016, μόλις το Νοέμβριο του 2017 υπογράψαμε την πρόσβασή μας στο δίκτυο του ΟΣΕ. Ευελπιστούμε ότι η τροχοδρόμηση αλλά και η παράλληλη εκπαίδευση νέων μηχανοδηγών θα ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του 2018.

Μεγάλες πολυεθνικές του χώρου σας έχουν αρχίσει να ενισχύσουν την παρουσία τους στην Ελλάδα. Πώς το σχολιάζετε αυτό; Θεωρείτε πως η κρίση στην αγορά των logistics είναι πλέον παρελθόν;

Η χώρα μας κατέχει στρατηγική θέση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Η ανάδειξη της χώρας μας ως πύλη εισόδου της περιοχής, λειτουργεί αυτόματα ως πόλος έλξης επιχειρήσεων του κλάδου που δεν δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι με την ολοκλήρωση των υποδομών και ιδιωτικοποιήσεων, τόσο των λιμανιών όσο και του σιδηροδρομικού δικτύου, θα αποτελέσουν των κινητήριο δύναμη για τα ελληνικά logistics αλλά και για την Ελληνική Οικονομία.

Η Goldair είναι ένας όμιλος εταιρειών, ένα πολυσχιδές group. Που δίνετε βαρύτητα και ποιες δραστηριότητες εκτιμάται ότι θα σημειώσουν μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια;

Ο όμιλός μας δραστηριοποιείται σε δύο βασικούς τομείς, αυτόν του Τουρισμού και αυτόν των Logistics. Θεωρούμε ότι και οι δύο αυτοί κλάδοι αποτελούν το μέλλον για τα επόμενα χρόνια και γι’ αυτό επενδύουμε συστηματικά.

Είστε παράλληλα και εταιρεία που δραστηριοποιείται στην επίγεια εξυπηρέτηση στα αεροδρόμια της χώρας. Ποια είναι η εκτίμηση σας για τον ελληνικό τουρισμό. Επίσης πως εξελίσσεται η συνεργασία με την Fraport που ανέλαβε την αναβάθμιση των περιφερειακών αεροδρομίων;

Όλα τα στοιχεία αλλά και οι εν εξελίξει επενδύσεις, υποδεικνύουν ότι ο Τουρισμός θα συνεχίσει τη μέχρι σήμερα καλή πορεία, δίνοντας τη δυνατότητα σημαντικών αποδόσεων στις τουριστικές επιχειρήσεις. Αναπόσπαστο μέρος αυτής της καλής πορείας, αποτελούν τα ελληνικά αεροδρόμια που απαιτούν σημαντικές επενδύσεις ώστε να ανταποκριθούν στην συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση. Θεωρούμε ότι η Fraport θα παίξει σημαντικό ρόλο προς αυτή την κατεύθυνση και θα βελτιώσει την τουριστική εμπειρία που απολαμβάνουν οι επισκέπτες.

Οι δραστηριότητες του Ομίλου Goldair ξεκίνησαν το 1955, σήμερα αποτελεί ένα πολυσχιδές γκρουπ εταιρειών, και συγκεκριμένα:

Goldair Airline Services – GSA: Αντιπροσώπευση αεροπορικών εταιριών στην Ελλάδα

Goldair Cargo & Logistics: Υπηρεσίες εμπορευματικών μεταφορών, αποθήκευσης, διαχείρισης και διανομής.
Θυγατρικές εταιρείες:
Hellas Logistics, Medlog, Rail Cargo Logistics – Goldair.

Goldair Tourism: Υπηρεσίες εσωτερικού και Διεθνή τουρισμού, DMC – Destination Management Services: Εισερχόμενος τουρισμός, Marine & Executive: Τουριστικές Υπηρεσίες Ναυτιλιακού κλάδου, Goldair Health Tourism: Ιατρικός τουρισμός, Business Travel: Επαγγελματικά και Εταιρικά Ταξίδια

Goldair Congress: PCO & AMC. Διεθνής διοργάνωση συνεδρίων, εκθέσεων και πολιτιστικών εκδηλώσεων. Αντιπροσώπευση και Διαχείριση Επιστημονικών Εταιρειών Διεθνώς.

Goldair Handling: Επίγεια εξυπηρέτηση αεροσκαφών και επιβατών.

Θυγατρικές Εταιρείες:

LGS Handling Κύπρου και Goldair Handling Bulgaria, Βουλγαρίας.

Brink’s Aviation Security: Υπηρεσίες ασφάλειας αεροδρομίων

Goldeco: Ανάπτυξη και διαχείριση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Goldair: Οι νέες επενδύσεις και το στοίχημα της επόμενης ημέρας

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ζακ Κισέογλου (Goldair Cargo): «Επενδύουμε στις τεράστιες προοπτικές του ελληνικού σιδηρόδρομου»

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ιβάν Σαββίδης: Απορρίφθηκε η προσφυγή της Goldair για το λιμάνι του Βόλου
H ήττα Σκέρτσου, το νέο ράλι της ΓΕΚ, οι νέες business Καραμούζη και η Λιλή Περγαντά, ο Τζαννετάκης και η αλήθεια, τα θλιμμένα μάτια της Τατιάνας και δυο hot QUIZ με δυο προέδρους
Λιμάνι Βόλου: Στα τέλη Φεβρουαρίου εκδικάζονται στο ΣτΕ οι προσφυγές της Goldair

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν
Σε απεργιακό κλοιό η χώρα – Με δυσκολία οι μετακινήσεις του επιβατικού κοινού
Τα ερωτήματα για υποτιμητική κερδοσκοπία σε Πειραιώς και Εθνική, η δυνατή ΔΕΗ, τα ανέκδοτα με τις πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς και το μήνυμα Μητσοτάκη, οι οργισμένοι βιομήχανοι και ο παραλογισμός με το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη
Για τη Ν.Δ. η αποτυχία δεν αποτελεί επιλογή
Βασίλης Ψάλτης: Τι έχει φέρει για την Alpha Bank η συνεργασία με την Unicredit
Το μήνυμα Μητσοτάκη μετά τη διαγραφή Σαμαρά, οι «Συμπιλίδηδες» και η επόμενη ημέρα
Το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη, ο γερανός και μια παράλογη απόφαση του δημάρχου Μπονάτσου