ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ξεκίνησε από χθες να δέχεται και πάλι παραγγελίες μέσα από το ηλεκτρονικό της κατάστημα, η Jumbo.
Η εταιρεία είχε σταματήσει να δέχεται ηλεκτρονικές παραγγελίες στα μέσα Νοεμβρίου προκειμένου να εξυπηρετήσει την αυξημένη ζήτηση.
«Η αγάπη σας μας έβγαλε νοκ άουτ», ανέφερε χαρακτηριστικά σε ανακοίνωσή της η Jumbo ενημερώνοντας το κοινό ότι το κατάστημα θα παράμενε κλειστό προκειμένου να εξυπηρετήσουν απρόσκοπτα «τον τεράστιο όγκο παραγγελιών» και υποσχέθηκε ότι σύντομα θα είναι και πάλι κοντά μας.
Πληροφορίες αναφέρουν πως οι παραγγελίες είχαν ξεπεράσει τις 70.000!
Στο μεταξύ σημαντικά μειωμένες αναμένονται οι οικονομικές επιδόσεις της αλυσίδας κατά τον μήνα Νοέμβριο λόγω του lockdown, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα να κλείσουν τα καταστήματα στην Ελλάδα.
Πηγές της εταιρείας εμφανίζονται ενοχλημένες με την όλη κατάσταση και την αδυναμία της επανεκκίνησης της οικονομίας δεδομένου ότι το λιανεμπόριο και ειδικότερα η αλυσίδα έχουν αποδείξει στην πράξη πως τηρούν με θρησκευτική ευλάβεια τα μέτρα προστασίας για την ανάσχεση μετάδοσης του κορονοϊού.
Υπενθυμίζεται πως τα φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα έχουν κλείσει με κυβερνητική εντολή από το Σάββατο 7 Νοεμβρίου στο πλαίσιο των μέτρων για την ανάσχεση του κορονοϊού.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πριν την επιβολή του lockdown, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις συνείσφεραν ένα μικρό μέρος των συνολικών πωλήσεων της Jumbo, το οποίο δεν υπερβαίνει το 5%.
Διαβάστε επίσης:
Jumbo: Έκτακτη χρηματική διανομή 0,3610 ευρώ ανά μετοχή
Jumbo: Νοκ άουτ το e-shop από την εκτόξευση των παραγγελιών – Κλειστό μέχρι τις 26 Νοεμβρίου
Η MYTILINEOS ανακοίνωσε την επανεκκίνηση των εργασιών για την κατασκευή της μονάδας στη Λιβύη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike