ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η διοίκηση του Ομίλου JUMBO ενημερώνει, κατά την πάγια τακτική, τους μετόχους- συνεταίρους της, ότι οι ιδιαίτερες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί στο λιανεμπόριο λόγω της πανδημικής κρίσης, επηρέασαν αρνητικά τα οικονομικά μεγέθη και κατά τον μήνα Φεβρουάριο 2021.
Οι πωλήσεις του Ομίλου, τον Φεβρουάριο 2021, κατέγραψαν πτώση κατά περίπου -34% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι. Αυτό σημαίνει ότι οι συνολικές απώλειες τζίρου, για το πρώτο δίμηνο της νέας χρονιάς εκτιμώνται στο -19%, από -0,6% κατά τον σχετικά αισιόδοξο Ιανουάριο του 2021.
Πέρυσι, τον Φεβρουάριο 2020, όλα τα καταστήματα σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται ο Όμιλος ήταν ανοιχτά. Επιπλέον, οι πωλήσεις για τον μήνα αυτό είχαν επηρεαστεί θετικά λόγω της εποχικότητας του εορτασμού των Αποκριών όπου ολοκληρώθηκε αρχές Μαρτίου.
Φέτος, τον Φεβρουάριο του 2021, από το δίκτυο των 52 καταστημάτων στην Ελλάδα, 30 καταστήματα στις «κόκκινες» περιοχές της Ελλάδας (Αττική, Πάτρα, Χαλκίδα και Θεσσαλονίκη) παρέμειναν κλειστά κατά μεγαλύτερο μέρος του μήνα.
Κατά συνέπεια, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν μείωση κατά -55% περίπου σε σχέση τον περσινό Φεβρουάριο.
Κύπρος: Την 8η Φεβρουαρίου 2021 όλα τα καταστήματα ξεκίνησαν και πάλι να λειτουργούν. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν μείωση -20% περίπου, σε σχέση με τον Φεβρουάριο του 2020.
Βουλγαρία: Λειτούργησαν κανονικά όλα τα καταστήματα Jumbo. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +10% περίπου κατά τον Φεβρουάριο 2021.
Ρουμανία: Λειτούργησαν όλα τα 14 καταστήματα Jumbo στη χώρα, σημειώνοντας αύξηση κατά +22% περίπου σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2020 όπου λειτουργούσε ο ίδιος αριθμός καταστημάτων.
Σήμερα με τα 31 καταστήματα στην Ελλάδα από τα 52 να παραμένουν κλειστά μία ακόμα Αποκριάτικη περίοδος φαίνεται να χάνεται οριστικά. Η πρόκληση ελέγχου της πανδημίας είναι ακόμη ανοικτή, ώστε να μην χαθεί η περίοδος του Πάσχα για μία ακόμη χρονιά.
Διαβάστε επίσης
Jumbo: «Θύμα» της υποτονικής ζήτησης και οι διαφημιστικές καμπάνιες
Jumbo: Μόλις 0,6% η κάμψη των πωλήσεων τον Ιανουάριο – Γιατί κλείσαμε τις «κόκκινες» περιοχές
Λιανεμπόριο: Γιατί Βάκακης και Zara σάλπισαν… «άτακτη υποχώρηση»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα