Αυξημένες πωλήσεις κατά περίπου 15% κατέγραψε ο Όμιλος Jumbo στο 11μηνο του 2023, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.

Τα μέχρι σήμερα στοιχεία επιβεβαιώνουν στην πράξη και με απτές αποδείξεις, την διαρκή επιβράβευση του καταναλωτικού κοινού στην σταθερή και αδιαμφισβήτητη προσπάθεια εναρμονισμού των τιμών με τα εισοδήματα των καταναλωτών, σε χιλιάδες κωδικούς προϊόντων του Ομίλου JUMBO.

Ειδικότερα, η εισηγμένη τονίζει πως η εορταστική περίοδος των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, αποτελεί για τον Όμιλο JUMBO, κορυφαία στιγμή της εμπορικής πολιτικής του έτους, καθώς -κατά παράδοση- πραγματοποιείται περίπου το 30% των ετήσιων πωλήσεων.

Ειδικά τον μήνα Νοέμβριο 2023, οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου JUMBO κατέγραψαν αύξηση +10% περίπου παρά τις υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες που επικράτησαν κατά το μεγαλύτερο μέρος του μήνα καθώς και την πίεση στις εξαγωγές λόγω του πολέμου στο Ισραήλ.

Με αυτά τα δεδομένα και καθώς βρισκόμαστε ήδη στις πρώτες μέρες της εορταστικής περιόδου, η διοίκηση του Ομίλου, καταβάλει κάθε προσπάθεια ώστε να αποδειχθεί απολύτως συνεπής στις εκτιμήσεις της, για αύξηση του τζίρου +12% -για το σύνολο της χρονιάς- και αύξηση της κερδοφορίας κατά +15%.

Υπενθυμίζεται ότι λόγω του πρωτοφανούς πλημμυρικού φαινομένου στις αρχές Σεπτεμβρίου, το ένα από τα δύο καταστήματα στη Λάρισα και το κατάστημα στην Καρδίτσα παραμένουν κλειστά με σκοπό την πλήρη αποκατάσταση των ζημιών και την ομαλή επαναλειτουργία τους.

Διαβάστε επίσης: 

Saxdor: Πώς αναδείχθηκε στο πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο brand σκαφών αναψυχής στην Ευρώπη

Apple: Αποχωρεί ο άνθρωπος πίσω από την οθόνη αφής και άλλων ευρεσιτεχνιών

Arcadia Shipmanagement: Ενισχύει το βιβλίο παραγγελιών της με νέα τάνκερ