Πολύ κοντά στη σύναψη συμφωνίας για την απόκτηση των 11 φορτηγών πλοίων της εταιρίας Rewood Ocean Shipping Co (Rosco), βρίσκεται η ναυτιλιακή Good Bulk, συμφερόντων του εφοπλιστή John Michael Radziwill.

Πηγές αναφέρουν ότι το τίμημα της συμφωνίας θα κυμναθεί στα 185 εκατ. δολ. και θα αποτελέσει τη δεύτερη μεγάλη συναλλαγή της Good Bulk, η οποία έχει αποκτήσει ήδη 13 πλοία από την CarVal Investors.

Η εταιρία διαθέτει ήδη στόλο με 25 πλοία (22 capesizes, δύο supramaxes και ένα panamax) και η νέα συμφωνία, αν επιτευχθεί θα αυξήσει σημαντικά τη δυναμική της. 

Η κινεζική Rosco έψαχνε αγοραστή για ένα capesize, τρία kamsarmaxes και επτά panamaxes και σύμφωνα με το tradewinds η τιμή πώλησης ήταν στα 200 εκατ. δολ., χωρίς ωστόσο, να υπάρχει ενδιαφέρον σε αυτά τα επίπεδα.

Πηγές της αγοράς υποστηρίζουν ότι ο Radziwill έχει κάνει το πρώτο βήμα για την επίτευξη της συμφωνίας, ωστόσο, στελέχη της Rosco επισημαίνουν ότι η διοίκηση της δεν έχει κάνει γνωστό αν έχει ολοκληρωθεί η συναλλαγή.

Ναυλομεσίτες πάντως εκτιμούν ότι η συμφωνία αυτή, λόγω του αριθμού και της ηλικίας των πλοίων της Rosco, κινείται στα πλαίσια της στρατηγικής του εφοπλιστή, για την αγορά ξηρού φορτίου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο John Michael Radziwill έχει ελληνική καταγωγή από την πλευρά της μητέρας του, καθώς είναι εγγονός του Γιάννη Μ. Καρρά και πρώτος ξάδελφος του εφοπλιστή Πήτερ Λιβανού. Μάλιστα, στα Greek Shipping Awards 2017 των Lloyd’s List τιμήθηκε με το βραβείο Greek Shipping Newsmaker of the Year.

Η GoodBulk, που ιδρύθηκε το Δεκέμβριο του 2016, αποτελέσε πέρυσι το μεγαλύτερο αγοραστή μεταχειρισμένων πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, παγκοσμίως.

Ποσοστό 44% του μετοχικού της κεφαλαίου ανήκει στην CarVal, ενώ οι επενδυτές Lantern Asset Management, Mangrove Partners, Fidelity και CTM έχουν συνολικά ποσοστό 41%. Τέλος, η Brentwood Group κατέχει ποσοστό 14%.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Αγγ. Φράγκου: Αιφνιδιάζει με νέα εξαγορά πλοίου για τη Navios Containers

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δ. Βερνίκος: H Vernicos Tugs & Salvage υποδέχθηκε το Cosco Taurus

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Καραγεώργης: 15 εκατ. δολάρια κόστισε το πρώτο capesize της Times Navigation