• Business

    John Lewis: Νέος επικεφαλής ένας βετεράνος της Tesco – Aύξηση των πωλήσεων το β’ τρίμηνο

    • Bloomberg
    Jason Tarry

    Jason Tarry Πηγή: John Lewis Partnership


    Mείωσε τις απώλειες η βρετανική πολυτελής αλυσίδα σούπερ μάρκετ “John Lewis and Waitrose” το β’ τρίμηνο, καθώς ανέφερε ανάκαμψη των συνολικών πωλήσεων, λίγο πριν πριν την αποχώρηση της Sharon White από τη θέση της προέδρου, η οποία ετοιμάζεται να παραδώσει σκυτάλη στον πρώην επικεφαλής της Tesco, Jason Tarry.

    Ο όμιλος που ανήκει στους υπαλλήλους του, ανέφερε ζημιά 30 εκατομμυρίων λιρών (39 εκατομμύρια δολάρια) το α’ εξάμηνο, από 57 εκατομμύρια λίρες ένα χρόνο νωρίτερα.

    Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Waitrose, ανέκαμψε από μια επιπλοκή στο σύστημα εφοδιασμού της πέρσι, το οποίο άφησε τα ράφια χωρίς φρέσκα φρούτα και άλλα προϊόντα βασικής ανάγκης για ημέρες, καθώς σταμάτησαν οι παραδόσεις.

    Από τότε, έχει παρουσιάσει καλύτερα αποτελέσματα στον όγκο πωλήσεων.

    Ωστόσο, η βελτιωμένη εικόνα της αλυσίδας άρχισε να εμφανίζεται από τότε που έγινε γνωστό ότι ο Jason Tarry, ο πρώην επικεφαλής και βετεράνος της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας Tesco, ετοιμάζεται να αναλάβει τη θέση του προέδρου του ομίλου την επόμενη εβδομάδα.

    Ο Tarry θα αντικαταστήσει την White, η οποία διηύθυνε τη ρυθμιστική αρχή τηλεπικοινωνιών Ofcom πριν αναλάβει τον ρόλο της στην John Lewis το 2020.

    Ο νέος επικεφαλής έχει εργαστεί στην Tesco για περισσότερα από 33 χρόνια, ενώ διετέλεσε διευθύνων σύμβουλος των επιχειρήσεων του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας για έξι χρόνια, ενισχύοντας τις πωλήσεις, πριν παραιτηθεί τον Μάρτιο.

    Μακρύς ο δρόμος προς την πλήρη ανάκαμψη

    Σημειώνεται ότι η εταιρεία συνήθως ενισχύει τα κέρδη της το β’ εξάμηνο κάθε έτους, όταν οι πωλήσεις αυξάνονται λόγω χριστουγεννιάτικων αγορών.

    Ωστόσο, οι συνεχιζόμενες απώλειες υποδεικνύουν την απόσταση που θα πρέπει να διανύσει, εφαρμόζοντας ένα σχέδιο ανάκαμψης το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη από τότε που ανέλαβε η White.

    Τα καταστήματα John Lewis “είδαν” τις πωλήσεις τους να μειώνονται κατά 3% το α’ εξάμηνο, επηρεαζόμενα από την διαταραχή στην λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας και τις άστατες καιρικές συνθήκες.

    Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη στα καταστήματα John Lewis μειώθηκαν κατά 24 εκατομμύρια λίρες.

    Παρόλα αυτά, το παλαιότερο και αγαπημένο εμπορικό σήμα των βρετανών, ανέφερε ότι αναμένει να αποφέρει σημαντικά υψηλότερα κέρδη για ολόκληρο το έτος από τα 42 εκατομμύρια λίρες που ανέφερε πέρσι.

    Αυτό οφείλεται εν μέρει στην Waitrose, η οποία παρουσίασε αύξηση των πωλήσεων στην ευρύτερη αγορά, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Kantar.

    Μάλιστα, η Waitrose κατέχει μάλιστα μερίδιο αγοράς 4,6%.

    Σύμφωνα με ανακοίνωση της JLP, οι πωλήσεις της Waitrose αυξήθηκαν κατά 5%, χάρη στις νέες συνεργασίες της, όπως αυτή με τον σεφ Γιόταμ Οτολένγκι και την εφαρμογή υγείας Zoe.

    Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η Waitrose σχεδιάζει να ανοίξει έως και 100 νέα παντοπωλεία τα επόμενα πέντε χρόνια, αλλά και να ανακαινίσει ορισμένα από τα υπάρχοντα καταστήματά της.

    Διαβάστε επίσης: 

    Βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών: Πως αυξάνει τις αγορές των καταναλωτών – Τι καταγγέλλουν οι Ενώσεις καταναλωτών στην ΕΕ

    Google: Διερευνάται η παραβίαση του GDPR στην εκπαίδευση μοντέλων AI

    Johann Rupert: Ο επικεφαλής των Cartier και Vacheron Constantin προτείνει μείωση της παραγωγής πολυτελών ρολογιών



    ΣΧΟΛΙΑ