Τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2021 επιβεβαίωσαν ότι ο ΟΠΑΠ κατάφερε να ανταποκριθεί με επιτυχία στις πρωτοφανείς προκλήσεις που προκάλεσε η πανδημία, όπως σημείωσε η διοίκηση της εταιρείας κατά την τηλεδιάσκεψη με αναλυτές.

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021, τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) ανήλθαν σε 174,2 εκατ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε 61,3 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, ο ΟΠΑΠ κατέγραψε καθαρά κέρδη 10,3 εκατ. ευρώ στο πρώτο τρίμηνο. Στο πλαίσιο αυτό, το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας αναθεώρησε ανοδικά την πρότασή του προς τη Γενική Συνέλευση των Μετόχων για το μέρισμα χρήσης 2020 από τα 0,45 ευρώ στα 0,55 ευρώ ανά μετοχή.

Αισιοδοξία από την επαναλειτουργία του δικτύου καταστημάτων ΟΠΑΠ

Μιλώντας στους αναλυτές, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ Jan Karas, στάθηκε στην επαναλειτουργία των καταστημάτων ΟΠΑΠ από τις 12 Απριλίου 2021, σημειώνοντας ότι οι αρχικές επιδόσεις των καταστημάτων είναι ενθαρρυντικές. Ταυτόχρονα, παρουσίασε τις ενέργειες της εταιρείας για την εξέλιξη του δικτύου της.

Κατά την διάρκεια του lockdown αναπτύχθηκαν 75 νέα καταστήματα, ενώ σε 1.500 πρακτορεία αναβαθμίστηκε ο τεχνολογικός εξοπλισμός προβολής video. Όπως αναφέρθηκε στους αναλυτές, η εταιρεία θα συνεχίσει τις πρωτοβουλίες της για την περαιτέρω ψηφιοποίηση των καταστημάτων και της παικτικής εμπειρίας που προσφέρουν.

Παράλληλα, ενόψει της επαναλειτουργίας του δικτύου του, ο ΟΠΑΠ ενίσχυσε το προϊοντικό χαρτοφυλάκιό του, με νέα αθλητικά γεγονότα στο κανάλι live μεταδόσεων στα πρακτορεία, νέες επιλογές στον αθλητικό στοιχηματισμό και το Powerspin και νέα παιχνίδια ΣΚΡΑΤΣ.

Στο πλαίσιο της περαιτέρω ψηφιοποίησης της εμπειρίας του πελάτη, η εταιρεία διαθέτει ήδη το νέο πρόγραμμα πιστότητας «ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις». Το νέο πρόγραμμα, που αφορά όλα τα παιχνίδια που διατίθενται μέσω των καταστημάτων ΟΠΑΠ, επιβραβεύει τους παίκτες με διάφορους τρόπους (π.χ. δώρα και προσφορές), ενισχύοντας ταυτόχρονα την εμπειρία του πελάτη μέσω της χρήσης smartphone.

Δυναμικές επιδόσεις για τις online δραστηριότητες

Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης, ικανοποίηση εκφράστηκε και για τις επιδόσεις των online δραστηριοτήτων του Ομίλου ΟΠΑΠ κατά το πρώτο τρίμηνο. Η Stoiximan παραμένει ο κορυφαίος πάροχος στην online αγορά παιγνίων σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ νέα υψηλά κατέγραψαν και οι διαδικτυακές δραστηριότητες του ΟΠΑΠ (pamestoixima.gr και tzoker.gr), καθώς τετραπλασιάστηκε το GGR τους σε ετήσια βάση.

Διαβάστε επίσης:

ΟΠΑΠ: Στα €174,2 εκατ. τα καθαρά έσοδα προ εισφορών στο πρώτο τρίμηνο