Λίγες μόνο εβδομάδες μετά την αγορά ενός πλοίου από τον στόλο της χρεοκοπημένης Toisa, η εταιρεία Pavimar, συμφερόντων της Ισμήνης Παναγιωτίδη, επιστρέφει με ακόμη ένα μεγάλο deal.

Η ναυτιλιακή εταιρεία προχώρησε στην πώληση του bulker Toro (χωρητικότητας 76.636-dwt και κατασκευής 2008) έναντι 15,2 εκατ. δολαρίων, έχοντας έτσι καθαρό κέρδος από το συγκεκριμένο πλοίο 6,7 εκατ. δολάρια.

Η εταιρεία της κ. Παναγιωτίδη είχε αγοράσει το Toro τον Σεπτέμβριο του 2016 έναντι 8,5 εκατ. δολαρίων, πριν η αγορά του ξηρού φορτίου ξεκινήσει να δείχνει σημάδια ανάκαμψης.

Αυτή είναι η δεύτερη μεταπώληση πλοίου που κάνει η Pavimar για το 2018, αφού είχε προηγηθεί η αγορά και πώληση του Queen P (χωρητικότητας 51.241-dwt και κατασκευής 2009). Το συγκεκριμένο πλοίο είχε αποκτηθεί από την Pavimar τον Μάρτιο του 2017 έναντι 10 εκατ. δολαρίων και πωλήθηκε στις αρχές του έτους για ένα ποσό που έφτασε τα 12,5 εκατ, δολάρια, αποφέροντας κέρδη της τάξεως των 2,5 εκατ. δολαρίων.

Σημειώνεται πως και τα δύο πλοία που έφεραν κέρδος στη ναυτιλιακή της κ. Παναγιωτίδη είναι κατασκευασμένα στα ναυπηγεία Imabari.

Αξίζει να αναφέρουμε πως η Pavimar ήταν μία από τις εταιρείες που πήραν πλοία από τον στόλο της Toisa. Η ναυτιλιακή απέκτησε τον περασμένο μήνα το πλοίο Trade Will (χωρητικότητας 81.712-dwt και κατασκευής 2012),.

Σύμφωνα με ναυλομεσίτες, η τιμή πώλησης του kamsarmax κυμάνθηκε στα 15,5 εκατ. δολάρια.

Με την κίνηση αυτή, ο στόλος της Pavimar αυξήθηκε στα 13 πλοία, σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά την ίδρυση της από την Ισμήνη Παναγιωτίδη, κόρη του Βίλλυ Παναγιωτίδη.

Η εταιρεία εμφανίζεται δραστήρια στις αγοραπωλησίες πλοίων τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ σύμφωνα με την κ. Παναγιωτίδη, η ανάπτυξη της έχει προέλθει σε μεγάλο βαθμό από ιδιωτικά κεφάλαια, καθώς οι τιμές των πλοίων ήταν χαμηλές και υπήρξαν αρκετές ευκαιρίες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Γ. Χατζηπατέρας: Ραγδαίες εξελίξεις στο μέτωπο της εξαγοράς της Dorian από τη BW LPG

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Χρ. Οικονόμου: Μπαράζ παραγγελιών για την TMS Cardiff Gas

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Κ. Ξυλά: Nέα δικαστική περιπέτεια για την Pyrsos Shipping. To παρασκήνιο και η απόφαση