Ακόμη μία κίνηση στην αγορά των second hand πραγματοποίησε η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Pavimar, της οποίας ηγείται η Ισμήνη Παναγιωτίδη, αγοράζοντας ένα ιαπωνικών συμφερόντων kamsarmax.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρουν ευρωπαϊκά ναυλομεσιτικά γραφεία, η Pavimar προσέθεσε στον στόλο της το bulk carrier Orange Truth (χωρητικότητας 83.051-dwt και κατασκευής 2006 στις ιαπωνικές γιάρδες Tsuneishi Shipbuilding) έναντι 13,8 εκατ. δολαρίων.

Η ναυτιλιακή, με επικεφαλής την κ. Παναγιωτίδη, από τη στιγμή που ιδρύθηκε το 2014 αποτελεί μία από τις πιο δραστήριες εταιρείες όσον αφορά τις αγορές μεταχειρισμένων φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου. Συγκεκριμένα, ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από 12 πλοία με μέσο όρο ηλικίας τα 10 έτη. Σημειώνεται πως τα δέκα από τα δώδεκα πλοία είναι ιαπωνικής κατασκευής.

Οι δύο τελευταίες κινήσεις της Pavimar έγιναν στα τέλη του 2017 όταν πούλησε στην επίσης ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Aims Shipping, της οποίας ηγούνται ο Στέφανος Πεσμαζόγλου και ο Μιχάλης Στασινόπουλος, ένα supramax bulker έναντι 12,4 εκατ. δολαρίων.

Η συγκεκριμένη πώληση πραγματοποιήθηκε την τελευταία εβδομάδα του 2017 και αφορά το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου supramax Queen P (χωρητικότητας 51.241-dwt και κατασκευής 2009). Το πλοίο μετονομάστηκε σε Seven Lady.

Η άλλη πώληση αφορούσε το φορτηγό πλοίο Mairaki (χωρητικότητας 181.016-dwt και κατασκευής 2011 στα ναυπηγεία STX Offshore & Shipbuilding) έναντι 27,5 εκατ. δολαρίων, χωρίς όμως να είναι ακριβές το κατά πόσο πραγματοποιήθηκε η εν λόγω συναλλαγή.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Pavimar, η ναυτιλιακή έχει στα άμεσα σχέδιά της την επέκταση του στόλου της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Π. Παππάς: Αναβάθμιση για τη μετοχή της Star Bulk. Η νέα τιμή στόχος

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πλοία Ελλήνων εφοπλιστών κινδυνεύουν να καταστραφούν από τους αντάρτες Χούτι στην Υεμένη

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά των tankers