Στα 15 πλοία ανέρχεται πλέον ο στόλος που διαχειρίζεται η ναυτιλιακή εταιρεία Pavimar, συμφερόντων της Ισμήνης Παναγιωτίδη, μετά την παραλαβή, λίγες εβδομάδες πριν από το τέλος του 2018, του πλοίου Eisho (χωρητικότητας 74.900 dwt, κατασκευής 2012, μετονομάστηκε σε Scorpio).

Η πώληση του πλοίου από την ιαπωνική Doun Kisen σε ελληνική εταιρεία, έναντι περίπου 18,5 εκατ. δολαρίων, είχε ακουστεί ήδη από τον Οκτώβριο, χωρίς ωστόσο να υπάρξει τότε επίσημη ενημέρωση. Τώρα, η βάση δεδομένων Equasis δείχνει το πλοίο να βρίσκεται στον στόλο της Pavimar, μίας εταιρείας που δείχνει ιδιαίτερη προτίμηση στα ιαπωνικής κατασκευής πλοία, καθώς τα δύο τρίτα του στόλου της είναι ιαπωνικά.

Σημειώνεται ότι η Pavimar ξεκίνησε τη λειτουργία της το καλοκαίρι του 2014 με αρχικό στόλο μόλις δύο supramaxes, όμως σήμερα έχει επεκταθεί στα 15 πλοία: έξι panamaxes, τέσσερα kamsarmaxes, τέσσερα supramaxes και ένα capesize. Ένα από τα πλοία της Pavimar, το Magic P (χωρητικότητας 76.500 dwt, κατασκευής 2004) ανήκει στην Castor Maritime, επικεφαλής της οποίας είναι ο αδελφός της Ισμήνης Παναγιωτίδη, Πέτρος.

Παράλληλα, στο φως έρχεται και μία ακόμα εξαγορά bulker ιαπωνικής κατασκευής από ελληνική εταιρεία. Πρόκειται για το kamsarmax Daebo Newcastle (χωρητικότητας 81.400 dwt, κατασκευής 2011), το οποίο πωλήθηκε τον Οκτώβριο έναντι περίπου 19 εκατ. δολαρίων, και όπως δείχνουν τα στοιχεία της Equasis, πλέον βρίσκεται, μετονομασμένο σε Sea Harmony, στον στόλο της ελληνικής ναυτιλιακής Mega Shipping, την οποίας ηγείται ο Ευάγγελος Σταυράκης, ενώ σύμφωνα με το TradeWinds, ναυτιλιακές βάσεις δεδομένων συνδέουν την εταιρεία με την νεοϋορκέζικη MKM Chartering του Μάρκου Μαρινάκη. Η εταιρεία διαθέτει επίσης ένα panamax και δύο handymaxes.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:  Κεφάλαια 8,9 δισ. δολ. δαπάνησαν φέτος οι Έλληνες εφοπλιστές για νέες παραγγελίες. Οι πρωταγωνιστές

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:   Συναγερμός από τους αναλυτές για την αγορά πλοίων LNG: Οι φόβοι και οι ανησυχίες

MH ΧΑΣΕΤΕ:  Γιατί η Ventouris Ferries σπάει την παράδοση και φέρνει πλοίο από την Ιαπωνία