ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Σε ολιγοήμερη παράταση οδηγείται ο διαγωνισμός για το ΣΔΙΤ Χερσόνησος-Νεάπολη του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) συνολικής αξίας 360 εκατ. ευρώ και έχει ως αναθέτουσα αρχή το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, επιβεβαιώνοντας σχετικό ρεπορτάζ του mononews.gr.
Όπως αναφέρεται στην πρόσφατη απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Αχ. Καραμανλή, που αναρτήθηκε στη Διαύγεια, οι τελικές προσφορές για το έργο θα πρέπει να έχουν υποβληθεί έως τις 30 Δεκεμβρίου του τρέχοντος έτους. Αυτό σημαίνει πως η ανάδειξη του μειοδότη αναμένεται εντός του Α΄ Τριμήνου του 2022 με αποτέλεσμα να τηρείται το χρονοδιάγραμμα που έχει θέσει το Υπουργείο.
Σημειώνεται πως για το εν λόγω ΣΔΙΤ το ενδιαφέρον τους έχουν εκδηλώσει μεγάλες ελληνικές και διεθνείς κατασκευαστικές εταιρείες. Συγκεκριμένα τα σχήματα που διεκδικούν δυναμικά το έργο είναι ο Όμιλος ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ, η Κοινοπραξία Mytilineos-Intertoll Europe ZRt, η θυγατρική του Ομίλου Ελλάκτωρ, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, και η Κοινοπραξία «Ένωση Προσώπων Αριάδνη» που αποτελείται από τον Όμιλο της ΑΒΑΞ και το Fund Marguerite.
Το υπό δημοπράτηση έργο αφορά στην κατασκευή, τη λειτουργία και τη συντήρηση ενός τμήματος του ΒΟΑΚ συνολικού μήκους 22,5 χιλιομέτρων με τη διάρκεια της σύμβασης να ανέρχεται σε 25 χρόνια, ενώ η αποπληρωμή του τελικού ποσού θα γίνεται με σταθερές πληρωμές διαθεσιμότητας από το Ελληνικό Δημόσιο για χρονικό διάστημα 30 ετών.
Εφόσον τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα που έχει θέσει το Υπουργείο για τη δημοπράτηση του έργου, το οποίο προβλέπει την ανάδειξη του αναδόχου εντός του 2022, είναι πολύ πιθανό οι σχετικές εργασίες να ξεκινήσουν στα τέλη του ίδιου έτους ή τις αρχές του 2023.
Διαβάστε επίσης
Υπουργείο Υποδομών: Προχωρούν οι διαδικασίες για τη δημοπράτηση οδικού έργου 450 εκατ. ευρώ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike