Προχωρούν οι εξελίξεις για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης στην Αττική Οδό, η οποία αποτελεί την πρώτη επέκταση του οδικού άξονα που δημοπραττείται ως ανεξάρτητο δημόσιο έργο από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στην πρόσφατη απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Κώστα Αχ. Καραμανλή, που δημοσιέυθηκε  στη Διαύγεια, αναδείχθηκε ο τεχνικός σύμβουλος που θα ενισχύσει την αναθέτουσα αρχή του διαγωνισμού (Διεύθυνση Οδικών Υποδομών) όσον αφορά την εκπόνηση ανάλυσης επικινδυνότητας (Risk Analysis). Πρόκειται για την «Έναλος Έρευνα και Ανάπτυξη ΙΚΕ», η οποία επικράτησε μεταξύ των «ΤΕΚΕΜ ΑΕ» και «LDK Σύμβουλοι Τεχνικών και Αναπτυξιακών Έργων ΑΕ».

Το χρονοδιάγραμμα και το αντικείμενο του έργου

Υπενθυμίζεται πως η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των προσφορών εκ μέρους των ενδιαφερομένων σχημάτων έχει οριστεί η 22η Φεβρουαρίου. Τότε θα γνωστοποιηθούν και οι μνηστήρες που διεκδικούν το έργο συνολικής αξίας 352 εκατ. ευρώ που θα χρηματοδοτηθεί από το νέο ΕΣΠΑ (2021-2027),και αφορά μία από τις τέσσερεις επεκτάσεις που σχετίζονται με την υπό δημοπράτηση παραχώρηση της Αττικής Οδού.

Το αντικείμενο του έργου αφορά την ολοκλήρωση της Λεωφόρου Κύμης, από την Αττική Οδό έως τον Α/Κ της Ε.Ο. Νο 1 (Καλυφτάκη). Περιλαμβάνει, επίσης, την μελέτη και κατασκευή οδικού άξονα διατομής κλειστού αυτοκινητοδρόμου, συνολικού μήκους περίπου 3,8 χλμ.

Μαζί με τη σύνδεση της ΕΟ Νο1 κόμβου Καλυφτάκη, η οποία αποτελεί αντικείμενο προαίρεσης, το μήκος της λεωφόρου θα ανέρχεται στα 4,2 χιλιόμετρα.

Η προαίρεση αυτή εκτιμάται στα 32,53 εκατ. και περιλαμβάνει:

  • Την κατασκευή δύο γεφυρών μήκους 260 μήκους εκάστη, με πλάτος περί τα 10 μέτρα , από τις οποίες θα διέρχονται οι δυο κατευθυντήριοι κλάδοι του ΑΚ
  • Την κατασκευή τοίχων αντιστήριξης των απαιτούμενων επιχωμάτων για τις προσβάσεις στις γέφυρες
  • Την κατασκευή νέων οδικών τμημάτων και κλάδων, τα οποία θα υποκαταστήσουν το οδικό δίκτυο του υφιστάμενου ισόπεδου κόμβου
  • Επιπλέον έργα, όπως οδοστρωσία, ασφαλτικά, αποχετευτικοί τάφροι και αγωγοί, οδοφωτισμός, σήμανση και ασφάλιση μεταξύ άλλων.

Διαβάστε επίσης

Αττική Οδός: Zυμώσεις Ελλήνων κατασκευαστών και διεθνών funds – Πώς θα «σπάσει» το φράγμα των 2,5 δισ.

Αττική Οδός: Χωρίς πρόσθετα έργα η νέα παραχώρηση – Πώς θα κινηθούν οι μεγάλοι κατασκευαστικοί Όμιλοι

Αττική Οδός 1 και 2: Η εναλλακτική λύση για τα έργα και την παραχώρηση που θα σπάσει τα κοντέρ των προσφορών