ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Ορατός είναι ο κίνδυνος μαζικής φυγής των ξένων οίκων που αντιπροσωπεύει η Folli Follie. Παράγοντες της αγοράς που μίλησαν στο mononews.gr εκτιμούν πως παρότι υπάρχουν ισχυρές ρήτρες, δεν αποκλείεται μέσα στους επόμενους μήνες να υπάρξουν καταιγιστικές εξελίξεις στο θέμα αυτό και προβλέπουν σκληρή μάχη για τη διεκδίκηση των εμπορικών σημάτων ανάμεσα στους υποψήφιους μνηστήρες που έχουν κάνει ήδη την εμφάνισή τους σε διάφορα δημοσιεύματα.
Η εκτίμησή τους εδράζεται στο γεγονός πως κάποια στιγμή θα αρχίσουν να εξαντλούνται τα αποθέματα ρευστότητας, τα οποία σήμερα η εταιρεία χρησιμοποιεί για να ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις της έναντι των ξένων οίκων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Folli Follie προσπαθεί να είναι τύπος και υπογραμμός στις πληρωμές έναντι των συνεργατών της, ανταποκρινόμενη πλήρως στις απαιτήσεις τους. Έτσι, προβαίνει σε προπληρωμές και προσκομίζει τις εγγυητικές επιστολές όπως ζητάνε οι ξένοι οίκοι, προκειμένου να μην διαταραχθεί η σχέση τους και δημιουργηθεί ο χώρος για να ανακαλέσουν τη συνεργασία μαζί της. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η Folli Follie ανταποκρίνεται και στις πληρωμές των μισθωμάτων για τους χώρους που εκμισθώνει στα μεγάλα εμπορικά καταστήματα.
Οι τελευταίες υπό αυτές τις συνθήκες δεν μπορούν να προσβάλλουν τη συνεργασία και να πάρουν πίσω την υπογραφή τους. Είναι υποχρεωμένες να συνεχίσουν να την τροφοδοτούν με εμπορεύματα για όσο διάστημα αυτή είναι εντάξει στις υποχρεώσεις της. “Δεν έχει παρατηρηθεί κάποια καθυστέρηση. Μέχρι στιγμής όλα καλά”, σημειώνουν χαρακτηριστικά πηγές με γνώση της υπόθεσης.
Οι ίδιες πηγές ωστόσο αναρωτιούνται τι θα γίνει όταν η ρευστότητα τελειώσει. Τότε, η FF θα έχει σοβαρό πρόβλημα καθώς δεν θα μπορεί να προπληρώσει τους ξένους οίκους.
Ενδιαφέρον για τα εμπορικά σήματα που αντιπροσωπεύει η FF φέρονται να έχουν δείξει η Γρ. Σαράντης και η Fourlis, χωρίς ωστόσο να έχουν προχωρήσει σε κάποια συγκεκριμένη κίνηση. Είναι βέβαιο όμως ότι από την στιγμή που υπάρξει το πεδίο, να διεκδικήσουν την αντιπροσώπευσή τους θα ριχθούν στη μάχη.
Εξελίξεις ωστόσο όσον αφορά στους ξένους οίκους που αντιπροσωπεύει η FF, μπορεί να υπάρξουν και πολύ νωρίτερα, στην περίπτωση που αποδειχθεί πως η οικογένεια Κουτσολιούτσου ενήργησε παράνομα και υπάρχει απάτη (fraud), τότε μπορούν να σταματήσουν να την τροφοδοτούν και να αναζητήσουν νέο συνεργάτη, ανεξάρτητα εάν αυτή είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις της.
Ήδη, σύμφωνα με πληροφορίες οι ξένοι οίκοι που συνεργάζονται με την FF παρακολουθούν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και αγωνία την κατάληξη της πολύκροτης υπόθεσης που “έσκασε σαν βόμβα”, χωρίς ωστόσο να έχουν προβεί ακόμη σε κάποια δραστική κίνηση. Η οικογένεια Κουτσολιούστου έχει απολέσει την αξιοπιστία της με τον τρόπο που χειρίστηκε τις καταγγελίες περί οικονομικών ατασθαλιών ενώ και οι οι ασφαλιστικές όπως η Atradius έχουν άρει την κάλυψη τους.
Οι μάρκες
Ποιες είναι όμως οι μάρκες που προσπαθεί να κρατήσει η Folli Follie με νύχια και με δόντια; Για ποιες πρόκειται να δοθεί μάχη;
Η πιο γνωστή απ’ όλες είναι η Nike. Η εταιρεία προμηθεύει ένα μικρό δίκτυο πελατών χονδρικής και παράλληλα εμφανίζεται να έχει τον έλεγχο ενός μικρού αριθμού μονοθεματικών καταστημάτων της μάρκας στην Ελλάδα, προεξάρχοντος του καταστήματος στο Σύνταγμα. Μια άλλη είναι η αμερικάνικη εταιρεία ένδυσης Juicy Couture, μια συνεργασία που δεν απέδωσε τα αναμενόμενα.
Στον τομέα των καλλυντικών, η FF είχε την αντιπροσωπεία των καλλυντικών της Dolce&Gabanna, την ιαπωνική φίρμα Shiseido και την Max Factor. Από εκεί και πέρα, συνεχίζει και αντιπροσωπεύει μάρκες όπως Ermenegildo Zegna, UGG Australia, Ted Baker, Vilebrequin, Guess Jeans, Scotch & Soda, Calvin Klein Jeans, Franklin & Marshall, G-Star RAW, Samsonite και Technogym, τις οποίες διανέμει χονδρικώς σε πελάτες σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία, όσο και μέσω του δικτύου πολυκαταστημάτων αλλά των δικών του multi brand concept stores, Collective και Kix.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Folli Follie: Πώς Fourlis & Sarantis ετοιμάζονται να «αρπάξουν» γνωστά brands του Τζώρτζη Κουτσολιούτσου. Η περίπτωση της ΝΙΚΕ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αποκλειστικό: Με όχημα το SPV του Λουξεμβούργου η προστασία της Folli Follie – Τι υποστηρίζει στην προσφυγή η οικογένεια Κουτσολιούτσου
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: «Κόκκινη κάρτα» στην Folli Follie από την Atradius – Ο ασφαλιστικός κολοσσός ήρε την κάλυψη στην ελληνική εταιρεία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κινδυνεύει η Ελλάδα από τους Ντεγκρέτσια και τα εγγόνια της Φρειδερίκης;
- Πιερρακάκης: Έρχονται νέοι τύποι σχολείων από το 2025- Η συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση, οι καινοτομίες και η εδραίωση του ΙΒ
- Όταν ο Δένδιας σπιτώνει αξιωματικούς
- Το ΠΑΣΟΚ στα κάγκελα, οι άλλοι σε αμηχανία και η Ν.Δ. αναζητά όραμα