Διευρύνει το αποτύπωμα της στην αγορά HoReCa η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων γνωστή για το brand Βίκος με το 60% του τζίρου της να προέρχεται από αυτό το κανάλι πωλήσεων.

Οι  πωλήσεις της εταιρείας  έφτασαν πέρυσι στα 118 εκατ. ευρώ εμφανίζοντας ανάπτυξη κατά 12,34%, και η οποία  προκύπτει σε μεγάλο βαθμό από την αύξηση των σημείων διανομής και πώλησης όπου πλέον έχουν ξεπεράσει τα 10.000 σε όλη την Ελλάδα. «Στόχος μας είναι μας να φτάσουν τα προϊόντα μας σε κάθε σημείο της χώρας και  καθοριστικό ρόλο σ’ αυτό παίζει το γεγονός ότι επενδύουμε και διαθέτουμε μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα να διαχειριστούμε μεγάλο όγκο προϊόντων. Με αυτά τα δεδομένα, καλύπτουμε τις ανάγκες της αγοράς ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες υψηλής ζήτησης» όπως ανέφερε χθες ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, Κωνσταντίνος Σεπετάς κατά τη διάρκεια ενημερωτικής δημοσιογραφικής εκδήλωσης για τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας.

Την ίδια ώρα η  βιομηχανία της οικογένειας Σεπετά, μετά τα αναψυκτικά , κατηγορία στην οποία μπήκε το 2014 και το Βίκος Pink Grapefruit που συστήθηκε στην αγορά το 2022 και αποτελεί το δυνατό της… χαρτί,  επεκτείνεται δυναμικά στην κατηγορία του τσαγιού.

Τρεις κωδικοί υπό το brand Cool Tea τοποθετούνται στα ράφια τριών μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, σε ΑΒ, My Market και Κρητικός, ενώ  το νέο προϊόν που ενέταξε στο χαρτοφυλάκιό της η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων έχει κάνει το ντεμπούτο του στην αγορά HoReCa.

Το επενδυτικό πλάνο

Στις νέες κινήσεις της βιομηχανίας και στα θετικά αποτελέσματα συμβάλλει το επενδυτικό πλάνο που έχει δρομολογήσει ύψους 100 εκατ. ευρώ και υλοποιείται με ταχύτατους ρυθμούς και ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2026.

«Μέσα σε 7 μήνες, από την ημέρα της υπογραφής της δανειακής σύμβασης με το Ταμείο Ανάκαμψης, έχουμε ήδη υπογράψει και υλοποιούμε έργα αξίας 42 εκατ. ευρώ, από το σύνολο των 62,8 εκατ. ευρώ της επένδυσης, δηλαδή το 70% του συνολικού ποσού. Κινούμαστε εξαιρετικά γρήγορα και ευέλικτα, αφού οι οργανωτικές και τεχνολογικές υποδομές που έχουμε ήδη δημιουργήσει μας επιτρέπουν να εκτελούμε την εργασία μας πολύ πιο αποδοτικά» ανέφερε σχετικά ο Παύλος Σεπετάς, Operations & Tech Director της εταιρείας. Σύμφωνα με τον ίδιο ο στόχος είναι να έχει ολοκληρωθεί το 100% της επένδυσης έως το καλοκαίρι του 2026, κι αυτό γιατί έχουν ήδη εντοπιστεί οι ανάγκες και έχει ξεκινήσει ο σχεδιασμός για τις νέες επενδύσεις που θα πρέπει να υλοποιηθούν μετά το καλοκαίρι του 2026.

«Έχουμε πλέον επιτύχει 90% μετάβαση σε υποδομές cloud, και πλέον γεννάμε πληθώρα ωμών δεδομένων, τα οποία φυσικά τα συλλέγουμε και τα αναλύουμε σε όλες τις λειτουργίες της εταιρείας, ενισχύοντας τη διαδικασία πιο γρήγορης λήψης των αποφάσεων. Η πλήρης μετάβαση σε υποδομές cloud θα ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2025. Αναφορικά με τις κτηριακές υποδομές, κατά 43% έχουν πραγματοποιηθεί τα έργα επέκτασής τους, όπως κάποιος θα δει πολύ εύκολα κάνοντας μια βόλτα στα εργοστάσιά μας» πρόσθεσε.

Η εμπορική πολιτική

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας οι  συνεχείς επενδύσεις που υλοποιούνται έχουν συμβάλλει και στη μείωση του λειτουργικού κόστους έτσι ώστε να διατηρείται σταθερότητα στις τιμές των προϊόντων της. «Αυτό που μας διέπει είναι η σταθερότητα. Καταβάλλουμε τα μέγιστα ώστε να απορροφούμε το κόστος και να διατηρούμε σταθερή την τιμή στο ράφι όλο τον χρόνο» ανέφερε ο Κωνσταντίνος Σεπετάς απαντώντας σε σχετική ερώτηση του mononews.gr.

Αλλωστε η απορρόφηση μέρους του αυξημένου κόστους παραγωγής το 2022 συμπίεσε τα κέρδη της εταιρείας, η οποία πλέον στη χρήση του 2023, όπου η κατάσταση εξομαλύνθηκε, επανήλθε στα επίπεδα κερδοφορίας του 2021. Ειδικότερα, τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν το 2023 στα 13,614 εκατ. ευρώ από 4 εκατ. ευρώ το 2022 και 13,688 εκατ. το 2021.

Τέλος,  ο Ρηγίνος Σεπετάς, Project & Strategy Director, έκανε λόγο για μια άκρως ανθρωποκεντρική εταιρεία που επενδύει στους ανθρώπους της και στην κοινωνία. Όπως επισημάνθηκε ο αριθμός των εργαζομένων πέρυσι αυξήθηκε κατά 7.81% σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη χρονιά. Έτσι, με την ολοκλήρωση του 2023, το σταθερό προσωπικό ανερχόταν στα 552 άτομα.

Διαβάστε επίσης

Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων: Στα 13,6 εκατ. ευρώ τα προ φόρων κέρδη το 2023

Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων: Επενδύσεις €100 εκατ. στην επόμενη πενταετία

ΕΨΑ: Στη SMERC του Νίκου Καραμούζη πέρασε η συμμετοχή της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων