ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Στην τελική ευθεία βρίσκεται ο διαγωνισμός ΣΔΙΤ για το φράγμα Χαβρία στη Χαλκιδική σύμφωνα με το Υπουργείο Υποδομών, επιβεβαιώνοντας το ρεπορτάζ του mononews, καθώς δημοσιεύτηκε η πρόσκληση υποβολής δεσμευτικών προσφορών, με καταληκτική ημερομηνία τη Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2022.
Πρόκειται για ένα εμβληματικό έργο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών καθώς είναι το πρώτο φράγμα που υλοποιείται μέσω ΣΔΙΤ.
Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 85,4 εκατ.€.
Σημειώνεται ότι για το έργο έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον οι οικονομικοί φορείς:
· ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Τ.Ε. ΧΡ. Δ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ,
· Ένωση Εταιρειών INTRAKAT – SUEZ EAU FRANCE S.A.S. – ΕΥΑΘ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Α.Ε.
· ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.
Οφέλη
Το έργο αναμένεται να καλύψει το 33% των υδρευτικών αναγκών της Χαλκιδικής και θα συμβάλει σημαντικά στην αντιμετώπιση του προβλήματος της περιοχής σε πρόσβαση σε επαρκείς ποσότητες και καλής ποιοτικής κατάστασης πόσιμου νερού και στη βελτιστοποίηση των υφιστάμενων μεθόδων αποθήκευσης νερού και δημιουργία νέων.
Συγκεκριμένα, θα αντιμετωπίσει θέματα ύδρευσης των Δημοτικών Ενοτήτων Πολυγύρου και Ορμυλίας του Δήμου Πολυγύρου, Κασσάνδρας και Παλλήνης του Δήμου Κασσάνδρας, Σιθωνίας και Τορώνης του Δήμου Σιθωνίας, καθώς και των Τοπικών και Δημοτικών Κοινοτήτων Αγ. Μάμαντα και Νέας Ποτίδαιας της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών του Δήμου Νέας Προποντίδας και της Τοπικής Κοινότητας Πυργαδικίων της Δημοτικής Ενότητας Παναγιάς του Δήμου Αριστοτέλη.
Εξαιτίας της σημασίας του, το έργο αποτελούσε για πολλά χρόνια αίτημα της τοπικής κοινωνίας.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, δήλωσε:
Το Φράγμα Χαβρία, για το οποίο οι κάτοικοι της Χαλκιδικής το ακούνε για τουλάχιστον 20 χρόνια μπαίνει στην τελική ευθεία υλοποίησής του. Πρόκειται για ένα έργο ζωτικής σημασίας για την περιοχή το οποίο δίνει τέλος στο πρόβλημα της λειψυδρίας, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες, που η ζήτηση αυξάνεται κατακόρυφα. Επίσης, κάτοικοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν νερό καλής ποιότητας.
Με το έργο, που υλοποιείται μέσω ΣΔΙΤ, αναβαθμίζουμε το τουριστικό προϊόν της περιοχής κάτι το οποίο συνεπάγεται και οικονομική ανάπτυξη, τόσο για τη Χαλκιδική, όσο και για την Ελλάδα γενικότερα. Τα οφέλη για την κοινωνία και την οικονομία της περιοχής θα είναι μεγαλύτερα, μιας και θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας για την περάτωση του έργου.
Αυτή τη στιγμή στη Χαλκιδική υλοποιούνται έργα συνολικού ύψους 165 εκ ευρώ. Πρόκειται για έργα που δίνουν λύση σε δύο ζητήματα καίριας σημασίας για την περιοχή: Πρώτον εύκολη πρόσβαση και υδροδότηση.
Η Χαλκιδική είναι ένας νομός, ο οποίος είχε ένα έλλειμμα υποδομών. Όμως τα τελευταία χρόνια, όταν αναλάβαμε τη διακυβέρνηση της χώρας, έχει γίνει μία πολύ συντονισμένη προσπάθεια και κάτι το οποίο είναι σπάνιο στην πολιτική. Αυτά που είπαμε, τα κάναμε. Και μάλιστα και πιο νωρίς από τις δεσμεύσεις μας.
Από την πλευρά του ο Υφυπουργός Υποδομών, κ. Γιώργος Καραγιάννης, δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι για την εξέλιξη του σημαντικού αυτού έργου. Το φράγμα Χαβρία καλύπτει μεγάλο ποσοστό των αναγκών ύδρευσης σε έναν από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, τη Χαλκιδική.
Επιπλέον, πρόκειται για το πρώτο φράγμα που υλοποιείται μέσω ΣΔΙΤ. Ένα εργαλείο που επιλέξαμε να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο και πλέον δικαιωνόμαστε.
Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχουμε ένα portfolio έργων που υλοποιούνται μέσω ΣΔΙΤ με συνολικό προϋπολογισμό άνω των 4 δισ. € τα οποία, στην πλειονότητά τους, θα βρίσκονται σε διαγωνιστική διαδικασία έως το φθινόπωρο. Εξασφαλίζουμε, έτσι, ότι θα παραδώσουμε στην ώρα τους ποιοτικές υποδομές, καλοσυντηρημένες για πολλά χρόνια και λειτουργικές».
Διαβάστε επίσης:
Υπουργείο Υποδομών: Στο τελικό στάδιο το ΣΔΙΤ για το Φράγμα Χαβρία που διεκδικούν οι μεγάλοι Όμιλοι
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike