ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αυτά επισημαίνει ο αντιπρόεδρος του ΑΔΜΗΕ κ. Ιωάννης Μάργαρης σε δηλώσεις προς το ΑΠΕ – ΜΠΕ με αφορμή την επιτυχή δοκιμαστική ηλέκτριση όλων των τμημάτων, θαλάσσιων και χερσαίων, του έργου Πελοπόννησος – Κρήτη.
Ο κ. Μάργαρης σημειώνει ότι για την κατασκευή του έργου χρειάστηκαν ειδικές μελέτες και προδιαγραφές του εξοπλισμού καθώς η διασύνδεση κατέρριψε σειρά ρεκόρ: Πρόκειται για τη μεγαλύτερη σε μήκος καλωδιακή υποβρύχια/υπόγεια καλωδιακή διασύνδεση εναλλασσόμενου ρεύματος παγκοσμίως (174 χλμ.), ενώ το μέγιστο βάθος πόντισης (1.000 μέτρων) την τοποθετεί στην κορυφή των πλέον απαιτητικών τεχνικά έργων ηλεκτρικής διασύνδεσης διεθνώς.
Ήδη έχει ξεκινήσει η κατασκευή των καλωδίων και του εξοπλισμού για την διασύνδεση Ηράκλειο – Αττική. Στόχος είναι η ολοκλήρωση του έργου εντός του 2023, γεγονός που θα μειώσει το κόστος της ηλεκτροπαραγωγής και αντίστοιχα την επιβάρυνση των καταναλωτών κατά 400 εκατ. ευρώ ετησίως.
Διαβάστε επίσης
Μητσοτάκης: Συγχαρητήρια στον ΑΔΜΗΕ για την διασύνδεση Κρήτης – Πελοποννήσου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σταϊκούρας για μετρό Θεσσαλονίκης: Εκτιμούμε ότι θα έχουμε 60.000 λιγότερες μετακινήσεις οχημάτων
- Uni Systems: Υποστηρίζει την Τειρεσίας στην αναβάθμιση των σχέσεών της με τις επιχειρήσεις – πελάτες της
- Άδωνις Γεωργιάδης: Έχουν ήδη κλειστεί 2.000 δωρεάν απογευματινά χειρουργεία
- Μετρό Θεσσαλονίκης: Πότε ανοίγει, για πόσο καιρό το εισιτήριο θα είναι δωρεάν και ποια θα είναι η τιμή του